10.8.2015

What have I been up to

Reippaat viisi päivää on nyt vietetty Suomessa ja reipasta onkin ollut! :D Tää on tuntunut ihan paikasta a paikkaan b juoksemiselta, mutta ajattelin kertoa että mitä kaikkea oon näiden muutaman päivän aikana ehtinyt puuhastella..

♥ Ensinnäkin lento Suomeen sujui tosi hyvin! Haettiin lentokoneeseen sushia ja katsottiin leffaa :D Pakko kehaista kyllä Finnairia ja sen palvelua, esim lento pääsi lähtemään n. puoli tuntia myöhässä mutta matkalla lentäjät pistivät kaasun pohjaan ja päästiin Helsinkiin jopa etuajassa. Meidän takana istui yksi tosi lentopelkoinen nainen ja hänestä huolehdittiin mun mielestä tosi upeasti. Muutenkin lentoemänniltä ja stuerteilta saa aina hyvää palvelua Finskillä :)

♥ Nukun kun tukki aina ekana yönä kun tullaan Suomeen kun pääsen mun sänkyyn! Nukuin jopa kahen tunnin järkyttävän ukkosmyrskyn läpi ja kuulin että tälläinen oli ollut vasta aamulla. 

♥ Näin mun ystävää piknikillä 

♥ Oon nauttinut upeista säistä ja suomalaisten iloisista ilmeistä, nähtävästi näitä helteitä on odotettu :D

♥ ... mutta valitettavasti oon kärsinyt nyt pari päivää flunssasta, jonka toivon paranevan pian :(

♥ Näin mun siskoa ja hänen uuden asuntonsa!<3
♥ Oon päässyt ajelemaan, ah rakastan sitä kun pääsee pitkästä aikaa ajamaan autoa :D

♥ Suomalaiset herneet ja mansikat on olleet ihan parhautta!

♥ Oon syönyt hyvän lounaan ihanissa maisemissa Torpanrannassa. Suosittelen käymään, tosi kaunis paikka ja iso terassi :)

♥ Oon myös syönyt ihan liikaa karkkia.. 
♥ Oon viettänyt iltaa kavereiden, juustojen ja viinin parissa!

♥ Oon käynyt pari kertaa lenkeillä ja ihastellut Suomen luontoa

♥ Oon snapchattaillut :D Mun snapchat on kissesvilma :)

♥ Oon testaillut bikineitä Turkin matkaa varten mikä koittaakin ylihuomenna! <3
♥ Kävin ensimmäistä kertaa Hernesaarenrannassa ja se oli mun mielestä ihan ok paikka! Plussaa tarjonnan monipuolisuudesta :) Olin tuolla siis mun ystävän kanssa jonka kanssa ollaan oltu ystäviä ekasta päiväkotivuodesta lähtien, eli nyt syksyllä 20 vuotta! 

♥ Oon ehtinyt pikkaisen testailemaan meidän riippukeinua terassilla, toi on niin nukuttavaa touhua.. 

♥ Oon syönyt kaksi kertaa kiinalaista ruokaa.

Sellaista! Oon siis oikeasti joka päivä nähnyt kavereita ja perhettä ja päivät ovat vierineet hirveää vauhtia. Lähden keskiviikkona Turkkiin lomalle ystäväni kanssa, ja vielä olisi aika paljon matkavalmisteluita tehtävänä. Yritän ehtiä ajastamaan postauksen tuolle ajalle, muuten sitten iiihan viimeistään ensi viikolla palailen tänne lomapostausten muodossa. Viettäkää ihana viikko ja yrittäkää päästä nauttimaan kauniista säästä! :)

16 kommenttia:

  1. Ihana Vilma <3 nää tälläset postaukset on ihan mun lempparelta :) oot ollu tosi ahkera kyllä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ihana kuulla <3

      Poista
  2. Lisäsin sut snapissa, toivottavasti se on ok :) -viivi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että lisäsit!! :) <3

      Poista
  3. mistä toi sun pieni beige crossbody laukku on ostettu? ihan täydellinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täältä Lontoosta Primarkista :)

      Poista
  4. kiva postaus! :)

    VastaaPoista
  5. Oot niin kaunis! Ihana asu toi farkkupaita ja valkoset farkut :-)

    VastaaPoista
  6. kuulostaa siltä, että sulla on ollut ihania lomapäiviä! tällasia ihanan pirteitä postauksia jatkossakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kun tykkäsit! <3

      Poista
  7. ihanaa lomafiilistä täynnä tämä postaus<3

    VastaaPoista
  8. Tiedätkö Vilma tykkään sun blogissa just erityisesti tästä aitoudesta, et ota kaikkia kuvia järkkärillä eikä kaikki ole niin harkittua mitä monissa blogeissa nykyään. Tuntuu, että kirjotat blogia aidosti itseäsi varten ja koska se on susta kivaa, et rahan tai muun hyödyn takia. Jatka samaan malliin <3 Arvostan sun blogia ihan älyttömästi! Vaikka taidatkin olla aika perfektionisti, on mukavaa, että et blogin kannalta halua pyrkiä asettumaan siihen tiettyyn muottiin. Hyvää loppukesää sinulle <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww voi vitsit Neea mulla tuli super hyvä fiilis tästä sun kommentista!! <3 tuntuu tosi kivalta että sä näytät todella ymmärtävän miksi mä tätä teen :') kiitos kovasti tästä ihanasta tsemppaavasta kommentista! <3 ihanaa loppukesää sullekin :)

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...