15.11.2015

Tänhetkinen lempikosmetiikka

Muutama postaus takaperin multa kyseltiin postausta mun lempparikosmetiikasta. Tässä on tuotteita mitä tällä hetkellä käytän ja voin suositella myös teille testattavaksi! :)


IHO. Mulla on näin syksyisin ja talvisin todella kuiva kasvojen iho. Oon testannut monia eri kasvovoiteita, sillä usein ongelmana on se että voide saattaa jäädä pelkäksi sellaiseksi "kalvoksi" ihon päälle, eikä tunnu kosteuttavan kunnolla. Tää Lumenen 3D Tehokosteuttava voide on ollut todella hyvä, se tuntuu ihan oikeasti kosteuttavan. 
Talvellakin on kiva silloin tällöin pitää päällä pientä päivetystä, ja mulla on toiminut tuo Lumenen kasvoille ja vartalolle tarkoitettu itseruskettava oikein hyvin ja se jättää erittäin luonnollisen lopputuloksen. Nivean Creme on taas mielestäni maailman paras ja monikäyttöisin voide, jota voi käyttää vaikka mihin - kasvoille, huulirasvana, kynsinauhoihin, ihottumaan.. Sitä ei vaan voi muuta kuin suositella.


Baremineralsin meikit on avain luonnolliseen ja kevyeen meikkiin! Tykkään siitä, että näitä käyttämällä voi itse päättää miten peittävän meikin haluaa. Pysyvyys ja heleys on myös plussaa näissä! Tota Kiehl'sin Micro-blur skin perfectoria oon käyttänyt primerina meikin alla. 


Paras pohja-meikki mitä oon ikinä kokeillut on Make Up Storen Cream to Powder! Se on siis sellaista hieman voidemaista puuteria, joka levittyy tosi tasaisesti iholle ja usein en käytäkkään ihollani mitään muuta tän lisäksi. Tuon voi levittää ihan sormilla, ja lopputulos on mielestäni tosi hyvä. Lumenen CC-voide on mun uusin lisäys, mutta oon ollut siihen tyytyväinen! Tossa on vähän sellaista keltaista sävyä, joka neutralisoi punaisia kohtia ihossa, esimerkiksi poskia tai finnejä. Nää kaksi yhdistettynä on tosi toimiva kombo, Cream to powderia voi käyttää koko ihoon, kun taas tuo CC-voide antaa vähän enemmän peittävyyttä niihin kohtiin mihin sitä tarvitaan. 


SILMÄT. Käytän silmän rajaukseen eyeliner-tusseja. Ennen oon käyttänyt siihen kajaalia ja nestemäistä eyelineria, mutta noi tussit on ollut kyllä ehdottomasti helppokäyttöisimmät vaihtoehdot. Itse oon tykästynyt L'Orealin Super Lineriin ja Lumenen eyelineriin. 
Kulmakarvojen muotoiluun oon käyttänyt tota H&Mn pientä settiä. Munhan omat kulmakarvat on kyllä tarpeeksi tuuheat, eli oikeastaan meikkailen niitä vain sopivaan muotoon ja hieman tummemmiksi. 


Koska mulla on ripsienpidennykset, käytän vain öljyttömiä silmämeikinpuhdistusaineita. Lumenen öljytön Gentle Eye Makeup Remover on toiminut hyvin jo pari vuotta. Silmänympärysvoidetta oon käyttänyt nyt vajaan vuoden, ja tuo Lumene Labin silmänympärysvoide toimii mielestäni hyvin ja sopii nuorelle. Jos taas tarvitset vähän runsaampaa kosteutusta, on toi apteekista saatava Eucerinin eye cream ihan huippu, tosi laadukas ja kosteuttaa syvemmältä. 


KYNNET. Mä oon aina inhonnut kynsien lakkausta, musta tuntuu että siitä on aina se oma vaivansa ja sitten se lakka ei kuitenkaan pysy kuin päivän tai pari. Nyt on onneksi tullut erilaisia geelilakkoja, jotka pysyvät kyllä reippaasti pidempään kuin tavalliset kynsilakat. Tuo Maybellinen lakka ja Lumenen lakat on mun tänhetkiset lempparit. Ostin Tallinnasta myös tuollaisen Misslynin geeli-päällyslakan, joka on ollut myös hyvä. 


HIUKSET. Tätä oon varmaan hehkuttanut täällä ennenkin, mutta Batistella on parhaat kuivashampoot! Ja purkitkin on söpöjä. Tuo Richin hiusöljy on uusi, oon ehtinyt käyttää sitä pari kertaa suihkun jälkeen pyyhekuiviin hiuksiin, ja tulee kyllä sileät latvat. 


Mun uusin hajuvesi on tietty tällä hetkellä se lemppari, eli Guccin Flora.

Löytyykö teiltä samoja lemppareita kun mulla, vai mitä olette tykänneet? :) Saa myös ehdottaa hyviä hiusmaskeja ja aurinkopuutereita (mieluiten sellasia, jotka eivät kimmellä!)

Mukavaa viikon alkua kaikille!<3

8 kommenttia:

  1. Kuivashampoo ja cc-voide löytyy täältä myös (: kiinnostus heräsi noita geelilakkoja kohtaan, täytyy kokeilla.

    VastaaPoista
  2. Miten sä siis poistat silmämeikin jos sulla on ripsienpidennykset? Voiko silmiä ja niitä ripsiä ns hangata puhtaaksi vai pitääkö siihen olla just jotku erilliset tuotteet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Poistan sen vanulapuilla ja silmämeikinpuhdistusaineella. Ripsiä ei välttämättä kannata hangata kovaa, sillä ripset saattavat katkeilla. Ei tarvii olla mitään erillisiä tuotteita, mutta silmämeikinpuhdistusaine kannattaa olla öljytön.

      Poista
  3. Muakin kiinnostaisi toi Makeup storen meikki mutta se on niin kallis :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä tosi tosi riittosa, on mun mielestä kyllä sen arvoinen :)

      Poista
  4. nivean rasvoihin oon itekki ollu tyytyväinen, ihan huikeita tuotteita superhalpaan hintaan! niin hyvä hintalaatusuhde!!==)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ihan totta, älyttömän hyviä kosteuttamaan! :)

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...