15.1.2016

Torstai (ja kysymys teille!)

Eilen oli todella rento päivä. 

Lähdin aamupäivästä keskustaan. Ainiin, ootin 25 minuuttia bussia meidän pysäkillä... Mä en ymmärrä miten tää talvi voi vetää joukkoliikenteen niin sekaisin. Miten se lumi ja talven tulo tulee aina yhtenä isona yllätyksenä HSL:lle ja VR:lle?! Ei siinä että mulla olisi ollut mikään kiire, mutta arghh kuinka ärsyttävää on seisoa paikallaan pysäkillä pakkasessa melkein puoli tuntia. Muurrr..


Kävin keskustassa Eteläesplanadin Finlaysonilla, sillä olin saanut isovanhemmiltani joululahjaksi lahjakortin uuteen liinavaatesettiin. Sainkin sillä sitten kaksi pussilakanaa, kaksi tyynyliinaa, ison aluslakanan ja pyyheen. Jes, ne ovat sitten odottamassa uutta kotia varten :)


Kiertelin keskustassa ja alkoi tulla nälkä. Kävelin varmaan ainakin kolmen Mäkkärin ohi mistä kantautui aika huumaava tuoksu. :D Päädyin kuitenkin välttämään Mäkkiä, ihan sen takia koska vaikka kuinka se aina houkuttaa niin mulle tulee siitä ruuasta aina niin huono ja kuvottava olo ja vatsaan sattuu. :( Kävin Alepassa hakemassa banaanin ja pähkinöitä ja söin ne matkalla salille. 


Olin aika pitkään salilla, joten ehdin treenata kädet, selän ja vatsat. Lämmittelin 15 minuuttia, tein kädet ja selän käsipainoilla ja taljalla ja vatsat parissa laitteessa ja matolla. Keskityin aika paljon ojentajiin (mun heikkous!!) ja olkapäihin. Vatsoja tein ekana 100 ihan normaalisti, sitten painolla kiertäen puolelta toiselle ja sit vielä pari kertaa lankku, hyi että kun on hirveä liike... Lopuksi tein kahvakuulalla kyljet. 

Salin jälkeen nopea kaupassa käynti, sitten kotiin suihkuun ja rentoilemaan! :)


Vielä lopuksi kysymys teille. Mä oon huomannut, että postailen nykyään aika harvoin. Ja silloin kun postailen, tuntuu että asiaa on ihan hirveästi ja monesti niistä postauksista tulee aika pitkiäkin ja liikaa suunniteltuja. Oon siis ajatellut, että voisin nyt hetken aikaa kokeilla sellaista, että postailisin niin usein kun ehtisin, vaikka joka/joka toinen päivä. Postaukset saattavat siis olla jotain tän tapaista, eli lyhyitä pikku stooreja mun päivästä, fiiliksistä, asukuva, mielipide jne.. Mitä olisitte tälläisestä mieltä? :) Vai tykkäättekö enemmän harvemmin julkaistuista pitkistä postauksista? :)

Mukavaa viikonloppua kaikille! <3

18 kommenttia:

  1. Sopii molemmat, kunhan vain postaat ;)

    VastaaPoista
  2. Jooo ehdottomasti useammin lyhyitä postauksia!! :) ihan vaikka vaan 2 kuvaa ja jotain höpötystä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että lyhyetkin postaukset kiinnostavat! :)

      Poista
  3. Siis ihan ehdottomasti olisi kiva jos postaisit useammin. Älä ota siitä stressiä mutta olis kiva jos kokeilisit ainakin miltä tuntuisi postata useasti. Äläkä mieti liikaa mitä kirjoittaisit, kaikki kiinnostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, kivasti sanottu! :)

      Poista
  4. Heips! Päädyin blogiisi aivan sattumalta ja on pakko kommentoida, että ihailin laukkuasi ja tyyliäsi kun kävit katsomassa liinavatteita. Toivottavasti uudet lakanasi ovat hyvät, värit sointuivat hyvin yhteen. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii vitsit, tulin iloiseksi kun näin että sulta oli tullut kommentti! :D Kiitos vielä paljon hyvästä palvelusta ja kiitos myös ihanasta kommentistasi! :)

      Poista
  5. Ihan pakko kysäistä, kuin kauan sulla sit meni tollasen treenin tekemiseen? Tunti...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm mä en tietkö tainnu tajuta katsoa aikaa kun kerrankin oli aikaa niin ei tarvinnut tuijottaa kelloa. Tunti mulla menee yleensä salilla, eli veikkaan, että taisi mulla tossa mennä vähän kauemmin, koska tein aika rauhallisesti.

      Poista
  6. Kiva idea postata useammin!:) teetkö ikinä muuten kotona mitään treenejä? olis kiva kotitreenipostausta saada:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm aika harvoin teen nyt kun on tuo salikortti. Mutta tässä on yksi postaus yhteen jumppaan minkä oon tehnyt aikaisemmin: http://highwaytosun.blogspot.fi/2012/11/reisi-peppu-treeni-kotona.html

      Poista
  7. Mikä on ollut hirvein kommentti mitä oot saanut blogiisi? Ootko ikinä miettinyt,että voisit tehdä sellaisen videon missä lukisit susta kirjoitettuja ilkeitä kommentteja? :D Youtubesta löytyy esimerkkejä "celebrities reading nasty comments about themselves". Olis niin hauska :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hitsi, en osaa sanoa hirveintä. Onhan niitä ilkeitä kommentteja tullut muttei mitään sellaista mitä olisin miettinyt paria minuuttia pidempään. Tiedän nuo tuollaiset videot, täytyy kyllä pistää sun idea korvan taakse :D

      Poista
  8. heeii! millä oot värjännä hiukses ja saanu nuin kivan sävyn niihin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Mä oon tän ihan kampaajalla viimeksi värjännyt, ite pidän värin kylmänä pesemällä hopeashampoolla silloin tällöin. :)

      Poista
  9. Moikka! :)
    Mä tykkäisin ainakin useammin lukea näitä sun tekstejäs :) Sulla on fiksuja ajatuksia ja muutenkin aina kivoja postauksia. Mua kiinnostaa ihan tällaiset perushöpötykset arjesta ja olisi mielenkiintoista lukea lisää sun treeneistä ja mitkä on sun lempireseptejä (en nyt oo varma, että tykkäsitkö ruuan laitosta, mutta anyways:D)jne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Essi! :) Ihana kuulla, kiva että tykkäät postauksista <3 mä pistän sun postaustoiveet korvan taakse, voisi kyllä tehdä joku reseptipostaus pitkästä aikaa! :)

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...