4.2.2016

IN/OUT

Heippa kaikki! <3 Ajattelin aloittaa uuden postaus-sarjan, eli IN/OUT:in. Tästä eteenpäin tämän sarjan postaukset tulevat näkymään tägin "in/out" alta. 

Tässä ensimmäisessä kirjoituksessa käsittelen tämän hetken ja tulevan kevään trendejä, ja mitkä niistä on mun mielestä in ja mitkä taas out. 

~ IN ~

Ribbineulos näyttää mun mielestä super hyvältä paidoissa, mekoissa ja hameissa. Mulla taitaa olla tällä hetkellä 3-4 paitaa jossa on tuota neulos-tyyliä.


Metallisävyt. Keväällä tulee näkymään muodissa paljon metallin eri sävyjä. Tosi kivaa! Mä oon aina tykännyt kuparin, kullan ja hopean sävyistä vaatetuksessa, ja tykkään kyllä jos niitä alkaa näkymään nyt enemmän. Ehkä ihan tuollaista yllä olevaa koko-metallista asua en pistäisi päälle, mutta kohtuullisissa määrissä pysyttäessä tämä trendi on mun mielestä erittäin tervetullut.  


Löysät trenssit. Mä en malta oottaa, että kevät tulee, aion nimittäin ehdottomasti hankkia itselleni tän tapaisen liehuvan trenssi-takin. Niin upeita ja tyylikkäitä!


Olkapäiden paljastavat paidat ja mekot. Olkapäiden vilauttelu halkioiden tai olkaimettomilla paidoilla ja mekoilla nousee trendiksi kesää kohden. Mun mielestä toimii erittäin hyvin! :)

~ OUT ~


Leveälahkeiset farkuthan ovat tehneet tuloaan jo syksystä alkaen. Tää on kyllä sellainen tyyli mikä ei ihan iske muhun, tai ainakin veikkaan että se tulee vaatimaan vähän aikaa että leveälahkeiset housut alkaa näyttämään mulle hyvältä. Tulee liikaa ala-aste-ajat mieleen! :D


Stiletti-kynnet. Okei, en ole mikään tekokynsien suurin fani muutenkaan, mutta tälläiset överipitkät suippokärkiset rakennekynnet eivät toimi sitten lainkaan. Vielä kun noihin lisää tuollaisia kynsikoruja ja blingblingejä, niin ei huhhuh.. En vaan ymmärrä miten kukaan pystyy toimimaan tuollaisilla :D


Farkkuhameet. Farkkuhameita on näkynyt julkkiksilla jo hetken aikaa mutta nyt niitä alkaa näkymään meidän vaatekaupoissa. Aika hassua tosin, ekana kun metsästin kuvaa farkkuhameista, ajattelin että hyi ne näyttävät ihan hirveältä, mutta nyt kun katson tuota ylläolevaa kuvaa, ei nuo hameet näytäkkään niin pahalta!? Varsinkin Rihanna ja Beyonce saavat omat hameensa näyttämään ihan super hyviltä. Eli okei, sanotaan vaikka näin: jos itse saisin farkkuhameen näyttämään noin hyvältä, voisin harkita niitä käyttäväni!


Big Mac-vaatemallisto. Luulin aluksi tämän olevan vain läppää.. Mutta joo, shopbigmac.fi -sivuilta voit ostaa itsellesi Mäkkäri-ruuan kuvittamia vaatteita vaikka päästä varpaisiin. Tää on suoraan sanottuna niin hirveän näköistä, etten valitettavasti huolisi edes sukkia tästä mallistosta. :D

Hei nyt teidän mielipiteitä! Mistä asioista ootte mun kanssa samaa ja mistä eri mieltä?! :)


Kuvat:
aliexpress.com , ginatricot.fi , weheartit.com , getty images , style.com 

15 kommenttia:

  1. Anonyymi4/2/16 21:26

    mulla on yksi tuollainen neule, siinä on vielä poolokaulus ja tykkään siitä paljon. Nuo leveälahkeiset farkut ja farkkuhameet ei toimi, tulee itellekin liikaa ala aste mieleen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsit, poolokaulus ja toi ribbineulos, varmasti siis kivan näköinen! :) Mullakin tulee nimenomaan ala-aste-ajat mieleen, eli täytyy ekana päästä tästä mielikuvasta eroon ennen kuin voi noita alkaa käyttämään. :D

      Poista
  2. Anonyymi4/2/16 23:01

    Apua noi mäkkärin vaatteet :-DDD hajosin ihan totaalisesti!

    VastaaPoista
  3. Anonyymi4/2/16 23:03

    Tuollainen takki munkin on saatava! Hauska kun sanoit ettet tykkää leveälahkeisista farkuista, katsoin tuota kuvaa ja ajattelin että sulle sopisi varmasti ne todella hyvin, kun oot tuollainen pitkä ja hoikka. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, no otan tuon kyllä ihan komplimenttina! :) Vois ehkä joku päivä kokeilla niitä ennakkoluulottomasti ja katsoa miltä näyttää. :)

      Poista
  4. Anonyymi5/2/16 04:34

    Ai kamala noita hampparivaatteita :D En varmaan pystyis ees nukkumaan tollasissa. Noita ruokavaatteitahan näkee nykyään vaikka miten paljon! On noi silti nätimpiä kun mäkkärin työntekijöiden vaatteet :D

    Niin ja Kanariasta, tällä hetkellä vaan hengailen täällä :) Lopputilillä ja lomarahoilla elelee aika pitkään kun on niin pieni vuokra! Alan etsiä töitä sit kun ääni palaa, oon kaks viikkoa ollut puhekiellossa. Katellaan miten käy töiden kanssa vai tuunko kesäks Suomeen! Kavereita ja perhettä kaipaa kuitenkin, että ymmärrän hyvin jos säkään et heti kaipaa ulkomaille takasin :)

    Riikka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en mäkään :D Mutta joo, nehän sopis Mäkkärin työntekijöiden työ-vaatteiksi?! :D

      Vitsi miten hauska kuulla. Aiot siis hakea töitä sieltä vai myös Suomesta? :) Lähitkö sinne ihan hetken mielijohteesta vai? Joo nyt viihdyn kyllä hyvin täällä, mutta kyllä ne ulkomaat kolkuttaa tuolla takaraivossa aina silti. Joku päivä tulevaisuudessa taas lähtö! :)

      Poista
  5. Siis tääh eiks toi ooka läppä!!?? Ei oo totta! :'D

    Itsekin voisin huolia tollasen takin ! Tosin miulla taitaa takkeja olla lähemmäs 30kpl takkia yhteensä ja muut on jo myyty kirpparilla.. Et niiskis! Mut oikeesti eiks se ookki, että tietynlainen vaatetus/tilaisuus vaatii tietynlaisen takin?! Sillä itse perustelee uuden takin ostoa.:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jep :D Oon täysin samaa mieltä että tiettyyn tyyliin sopii tietty takki, sen takia just haluan tuollaisen takin koska en voi laittaa mun työvaatteita välttämättä jonkun nahkatakin kanssa :D

      Poista
  6. Noi metallisävyt on kyllä kevään suurin OUT. Aivan törkeän halvan ja hutsahtavia mun silmään, edes metallinhohtosia sukkia en huolisi.:D Tosin taas toi hampparikuosi on musta niin hirvee että se alkaa jo olla ihan magee, just vaikka sukat tai pyyhkeen tms voisin huoliakkin itelle. :D Mutta nää on näitä makuasioita, ei voi kiistellä. :) Ite oon ala-asteella jo käyttäny pelkkiä pillifarkkuja, joten mulle noi leveät lahkeet on mielenkiintonen ilmiö, kun ei tuu mitään ala-aste muistoja, mutta en oo vielä päättäny onko ne uhka vai mahdollisuus...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hutsahtavia?! :D No ohhoh! Mun mielestä kohtuullisissa määrin tosi mageita :) Mä en taas todellakaan huolisi edes sukkia tai pyyhettä itselleni, jotenkin niin hirveetä enkä haluis millään tasolla promota Mäkkärin tyyppistä lafkaa. :D
      Mä oon itseasiassa nyt sitä mieltä, että pienen totuttelun jälkeen leveälahkeiset farkut vois olla jopa mahdollisuus.. :D

      Poista
  7. Nuo in-puolen on ihan jees, mutta out puoli totaalisen out! :D mulle itelle ei tosin sovi ribbineulos yhtään, en oo ostanu neuleitakaan kesän jälkee (tai ylipäätään vaatteita) koska muoti.......

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos ei toimi niin ei toimi, ymmärrän ihan täysin! :)

      Poista
  8. Ooon aivan täysin samaa mieltä näistä kaikista!!! <3 :D paitsi farkkuhameille oon jo alkanut lämpenemään ;) tosin en tiiä silti tuunko itelle sellasta hankkimaan! Ihanaa että alotit tän postaussarjan<3

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...