17.2.2016

Leffasuositus








Juuso pyysi mua eilen leffaan. Leffa ei nyt ollut aivan sellainen mistä olisin ollut täysin innoissani, mutta kerrankin kävi niin, että olinkin todella positiivisesti yllättynyt. Kyseessä oli siis Deadpool. Luulin aluksi elokuvan olevan sellainen perus kliseinen supersankari-elokuva, mutta se olikin ihan sairaaaan hauska! Joo, olihan siinä sellaista aika ronskia huumoria, mutta sellainen huumori uppoo ainakin meikäläiseen kaikkein parhaiten :D Tätä leffaa voisi sanoa sellaiseksi toiminta-komedia-rakkaus-pätkäksi, eli uskoisin sen toimivan aika monelle. All in all: voin suositella! Tästä linkistä voitte katsoa leffan trailerin. Ootteko te nähneet tätä leffaa? Mitä tykkäsitte?

Mukavaa viikon jatkoa kaikille!<3

10 kommenttia:

  1. Mä oon menossa kanssa katsomaan lauantaina ;)hyvä tietää että oli hyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uu, oliko sunkin mielestä hyvä? :D

      Poista
  2. Viikonloppuna olisi tarkoitus mennä Deadpool katsomaan. Olen kuullut pelkkiä hyviä kommentteja, joten senkin takia kiinnostaa. Vien poikaystävän hänen synttäreidensä kunniaksi leffaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana idea! :) Joo ehdottomasti oli mun mielestä kaikkien hyvien kommenttien arvoinen.

      Poista
  3. Sä oot niiin nätti(:

    VastaaPoista
  4. Toi leffa oli kyl tosi hyvä, mä tykkäsin! :) ootpas ollu kauniina <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että säkin tykkäsit :) Kiitos! :) <3

      Poista
  5. Mullaki oli pieni epäilys leffaa kohtaan mut se oli super hyvä, innolla odottelen jo kakkosta! :D

    -Miia

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...