23.3.2016

My Make Up Routine

Tasaisin väliajoin multa on kyselty meikki-postausta, ja nyt vihdoin sen toteutan! Eli tässä on aikalailla mun arkimeikki. 


Käytän meikin pohjustukseen Lumenen Christal Radiance Primeria, joka on helppo levittää ja kiinnittää meikin hyvin. Voisin muuten jo tässä vaiheessa sanoa, että mitään kalliita ja upeita merkki-meikkejä multa ei paljon löydy, mulle kelpaa ihan perus-markettimeikit. :) 
Tuntui muuten hassulta ladata meikitön kuva tänne blogiin, meikittömiä kuvia musta ei nimittäin ole paljon täällä blogissa näkynyt, sillä nuoruuden akne-ajoista on jäänyt pieniä arpia eikä mun iho edelleenkään ihan virheetön epäpuhtauksista ole. Mutta tadaa, siinä se nyt on! :)


Mun ehdoton meikki-lemppari nr. 1: Make Up Storen Cream to Powder on mahtava sekoitus meikkivoidetta ja puuteria. Levittyy upeasti meikkisienellä tai sormin. Maksaa noin 30 euroa, ja se onkin ehdottomasti mun meikeistä se kallein, mutta kun joku toimii niin siitä en luovu! :)


Silmänympärysihon pohjustan MAC:n peitevoiteella, joka on tarkoitettu tummille silmänalusille. Oon ollut tuohon ihan tyytyväinen, ehkä se on kuitenkin vähän liian pigmenttistä ja paksua tavaraa mulle, joten en ole varma ostanko sitä uudestaan, nyt kun se kohta loppuu.


Tämä 'contouring' on mulle ihan uusi juttu, taisin tutustua tämän saloihin vasta alkuvuodesta! Jokatapauksessa, loistava tapa korostaa kasvoja. Oon käyttänyt tähän nyt vasta hetken Kickistä ostamaani Viva La Divan contour-kittiä. Blendaan siveltimellä ja oon ollut tähän tuotteeseen aika tyytyväinen, ainakin hinta-laatu-suhde on todellakin kohdillaan!


Mullahan on ripsienpidennykset, joten se helpottaa silmien meikkausta aikalailla. Käytän Lumenen ripsaria oikeastaan vain silloin tällöin alaripsiin, ja Lumenen eyelineria yläluomen rajaan muutaman kerran viikossa. 


Huulikiillot ei ole oikein mun juttu, mutta Lumenen Lip Colour-huulitussi sopii hyvin luonnolliseksi loppusilaukseksi huulille. 


Ja valmiina ollaan! :) Tämän meikin tekemiseen mulla meni noin 20 minuuttia, 
ehkä pari minuuttia siitä meni kuvien ottamiseen.


Mitäs tykkäsitte meikistä? :)

13 kommenttia:

  1. Ihanaa nähdä että joku tekee meikkinsä ns. normaalin ihmisen meikeillä :-D välillä on niin huvittavaa kun näkee parikymppisillä ihmisillä pelkästään Chanelin meikkivoiteita jne. Kaikki tekee omat valintasa selkeesti, ite vaan ehkä käyttäsin sen 80e johonkin muuhun ku meikkivoiteseen :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niiiin samaa mieltä! :D

      Poista
    2. Kiitos <3 haha ihanasti sanottu :D Niin, tässä on oikeestaan kysymys siitä että mihin rahansa haluaa käyttää. Ymmärrän toisaalta sen, jos on löytänyt sen täydellisen meikin niin siitä on vaikeaa luopua. En kuitenkaan aina ihan tajua, että esim eyelineriin pistää sen 60-80 euroa kun omasta kokemuksesta samantasoisen ripsarin saa n. 15 eurolla.

      Poista
  2. Mun silmään sulla on vähän liian oranssi meikkivoide, sais olla enemmän keltaseen taittava, kuin punaseen :) tai ainakin toi meikkivoideraja näkyy tosi selvästi mulla. Ite ostan meikkivoiteen dekolteen värin mukaan, ja käytän nudea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, tää on kyllä nimenomaan juuri keltaiseen taittava, voi olla että kuvissa näyttää hieman oranssilta.

      Poista
  3. Onpa todella upea meikki ja tuo meikkipuuteri sulla! todella hieno lopputulos! :) täytyy itsekin testata tota MUSin meikkiä

    VastaaPoista
  4. iihana meikki sulla! oot niin kaunis<3^^

    VastaaPoista
  5. ihana että laitoit meikittömän kuvan! <3 mä tiedän ton tunteen kun itsekin oon kärsinyt aknesta ja edelleenkään ei iho ole täydellinen sen jäljiltä. Mutta miksi pitäisikään, oma luonnollinen kauneus on sellainen mitä pitää arvostaa ja oppia tykkäämään itsestään tälläisenä kun on! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia! <3 just niin, ikä ja aika auttaa siihen että oppii hyväksymään itsensä tälläisenä kuin on!<3

      Poista
  6. Oot tosi kaunis Vilma!! :) <3

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...