1.3.2016

Uutuuksia

Heippa kaikki! <3 Huhheijjaa mikä kiire on viime aikoina ollut..Eiköhän tämä kohta rauhoitu - tai itseasiassa pahenee vain. :D 

Ajattelin tässä postauksessa esitellä pari uutta vaateostosta, joita oon viime aikoina tehnyt. 


Nää oliivin vihreät housut H&Mstä on varmaan maailman mukavimmat eikä muuten hinnalla pilatut, taisivat nimittäin maksaa jopa kympin. Tuon mustan hapsujakun ootte saattanut nähdä täällä jo, se on myös H&Mstä.


Mun uusi lempparitakki kevääksi! Mä en itseasiassa tiedä mistä tää on, sillä ostin tän yheltä tytöltä kympillä. Nuo valkoiset polvista revityt farkut on New Yorkerista, ja ne maksoivat n. 20 euroa.


Uskokaa tai älkää, mun ekat korkeavyötäröiset farkut! :D Mä en oo jotenkaan ikinä ollut korkeavyötäröisten housujen ystävä, mutta niin monen kertaa oon asua valitessa miettinyt, että tähän sopisi niin hyvin korkeavyötäröiset housut. Oon tosi tyytyväinen tähän valintaan, housut ovat BikBokista ja maksoivat 19,90e. 

Tämmöisiä kivoja juttuja on tullut lähiaikoina hankittua! Pari paitaa unohtui kuvata, mutta ne voisin postailla tänne pian. Tykkäättekö te tälläisistä uusien hankintojen esittelyistä? :)

14 kommenttia:

  1. Anonyymi1/3/16 14:50

    ihanimmat on noi vvalkoiset farkut ja tumma hapsu-jakku! :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi1/3/16 15:06

    Mä tykkään ainaski ostosten esittelypostauksista! :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi1/3/16 16:55

    Luin äsken varmaan 100 sun viimesintä postausta ja pakko sanoa että aivan ihana blogi!! :) melkein jokainen postaus oli mielenkiintoinen ja sulla on aivan ihana tyyli! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi mahtava kuulla, kiitos paljon! :) <3

      Poista
  4. Anonyymi1/3/16 21:49

    ehdottomasti lisää tälläisiä postauksia! (:

    VastaaPoista
  5. ihania vaatteita! :)) mul on sama noitten korkeavyötäröisten housujen kaa, jotenkin niissä vaan ahistaa ja tuntuu et ne on liian ylhäällä kokoajan :D:D varmaan tottumiskysymys mut vitsi et noi näyttäää hyvältä sun päällä!;-) pitäs varmaan itekin..... ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis just toi, en tykkää kun ne tuntuu että ne on ihan epätavallisen ylhäällä :D Kiitos paljon, kannattaa kyllä kokeilla, oon ite ainakin tykännyt! <3

      Poista
  6. Nuo vihreät housut ovat todella hyvännäköiset, ottaisin mielelläni omaankin kaappiini tuollaiset :)
    En itsekään ole kovinkaan iso korkeavyötäröisten housujen fani, mutta tarvitsin kyllä itsekin sellaiset paria asua varten, nuo voisivat olla hyvät ehdokkaat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) joo suosittelen noita, eivät oo hinnallakaan pilattu joten ei harmita jos jää vähemmälle käytölle :)

      Poista
  7. Waah oot kyl hurjan kaunis!!

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...