9.6.2016

Last friday night

Huhhuh, kylläpä ilmat yhtäkkiä viileni! Mä ainakin tälläsenä viluisena ihmisenä jouduin heti vaihtamaan mekot ja sortsit farkkuihin, en pysty nähtävästi pitämään mitään lahkeettomia vaatteita alle +20 asteessa :D Toivotaan, että ilmat taas pian vähän lämpenisivät.

Viime viikonloppu tuli kyllä rankan viikon jälkeen juuri oikeaaseen aikaan. Olin perjantaina ihan valmis jo pyörtymään sohvalle, mutta onneksi en. Töiden jälkeen menin nimittäin käymään hieronnassa ja illalla lähdettiin syömään sushia.






Toi sortsipuku on yksi mun lempparilöydöistä mitä oon tehnyt nyt kesän alussa. Se on (aika yllättäen) löydetty mun teini-aikojen vakkari-vaatekaupasta eli Spirit Storesta 15 eurolla! Oikein mieluisa ostos siis :)

Mentiin sushille Fredalle Fukuun - ihan paras sushimesta. Näiden sushit on niin erikoisia ja hyviä, että tuolla tulee helposti kyllä ähkyyn. Se lounasbuffetti taitaa olla jotain 12-13 euron luokkaa, mutta näin iltaisin ja viikonloppuisin se oli n. 21 euroa. Mun mielestä kyllä sen arvoinen, mä  nimittäin vedän sen verran runsaasti sushia että jonkun 30 palan tilaaminen jossain muussa ravintolassa tulee aina aika paljon kalliimmaksi :D


Tiedättekö mikä oli vähän hassua: olin sunnuntai-iltana tosi pahalla päällä. Se johtui ihan yksinkertaisesti siitä, että mua ärsytti että viikonloppu oli ihan liian täyteen tungettu kaikista (kylläkin kivoista) aktiviteetista ja mua ärsytti että aika meni niin nopeasti. :DD Mä oon sellainen, että tarviin sellaista löhöily-aikaa ja vähän myös yksinoloa, mutta tänä viikonloppuna sitä ei valitettavasti niinkään löytynyt. Ootankin jo tosi kovasti juhannusta, silloin aion vaan rentoutua! :)

Mitä te muuten aiotte juhannuksena?

10 kommenttia:

  1. Aivan ihana mekko!<3 Täälläkin alle 20 asteessa pakko olla pitkät hihat ja lahkeet, ei muuten pärjää :D

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) <3 joo ei todellakaan ;D haha

      Poista
  2. Oot niin nätti ! :) missä stadissa on Spiritstore? Luulin et se lopetti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) <3 ainakin Forumissa on, en tiedä onko muualla :o

      Poista
  3. Juhannuksena lähetään kaverin kaverin mökille, ei kyllä ihan huvittais.. Pitkä ajomatka edessä enkä oikeen tunne hyvin kaikkia :/ no ei voi mitään.. Ihania kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teillä tulee varmasti olemaan tosi kivaa :) mukavaa juhannusta!

      Poista
  4. täydellinen jumpsuitti!! ::)

    VastaaPoista
  5. tosi kiva tuo shortsipuku, sopii sulle älyttömän hyvin!:-)

    http://fannyalexandras.blogspot.fi/

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...