29.8.2016

Holiday Club Saimaa

Heippa!<3 Aivan upea viikonloppu takana. Ehdottomasti yksi kesän parhaista, ja paras tapa päättää tämä kesä. Olen edelleenkin jotenkin niin iloinen ja rentoutunut, että pakko tulla heti jakamaan tämä tänne :)

Koko kesän ajan pidettiin tätä viikonloppua kesän päättäjäisinä, eli viikonloppua Holiday Club Saimaalla. Erittäin kauniilla luonnonläheisellä alueella Saimaan rannalla sijaitsee ihana kylpylähotelli, josta löytyy vaikka mitä tekemistä. Aktiviteetteja löytyy niin tenniksestä golffaukseen, kylpylässä lillumisesta vesiurheiluun, keilaamisesta suppailuun ja retkeilyyn.

Me halusimme pyhittää viikonlopun kahdenkeskeiselle ajalle ja rentoutumiselle, ennen kuin syksyn kiireet alkavat. Puitteet siihen olivat upeat. En nimittäin voi alleviivata tätä tarpeeksi: meidän huone oli täydellinen. Se sijaitsi ylellisen Castle-rakennuksen yläkerrassa, ja se oli niin ihana, kaunis, valoisa ja iso. Katsokaa vaikka itse <3

Aivan mielettömän ihana ja luksus fiilis oli täällä koko viikonlopun. Tämä huone oli kyllä niin ihanteellinen meille, sillä haluttiin olla vain ihan rauhassa ja rentoutua. Upea huone ja 2 metriä leveä pehmeä sänky tekivät kyllä tehtävänsä <3

Alkuillasta mentiin syömään hotellissa sijaitsevaan Classic Pizzaan. Olipa kiva syödä pitkästä aikaa pizzaa, siihen nimittäin tuli pieni tauko Rooman matkan jälkeen, mutta nyt se taas maistui! :)

Vatsat mukavan täynnä tultiin takaisin huoneeseen juomaan yhet lasit skumppaa, ja vaihdettiin kylpytakit päälle. Oli nimittäin kylpylän vuoro!

Kylpylä oli ihana. Kaikkein parasta oli saunaosasto, jossa oli neljä erilaista saunaa ja vilvoitteluallas. Kylpyläpuolella oli vesiliukumäkiä, virtaava allas, hierontapisteitä, porealtaita.. Hieno aspekti oli myös kylpylän keskellä oleva taso, joka oli erittäin nätti näky suihkulähteineen ja valoineen. Oli ihana olla kylpylässä, missä oli paljon kaikenlaista, eikä siellä tullut tylsiintynyt olo. Meillä meni siellä ihan heittämällä pari tuntia.

Uiskentelun jälkeen oli aivan ihanaa tulla takaisin huoneeseen syömään iltapalaa ja katsomaan leffaa, samalla kun myrsky pauhasi ulkona. Tuuli oli välillä niin kova, että oikein kuuli kun oksia katkesi ulkona olevasta puusta ja valot säpsivät, mutta jotenkin siitä tuli vain vielä tunnelmallisempi olo! Arjen kaavoihin kangistuneina menimme nukkumaan jo joskus 11-12 aikaan illalla.

Aamulla herätessä oli ihanan fresh olo hyvin nukutun yön jälkeen. Ennen aamupalaa lähdimme pienelle kävelylle upeaaseen ilmaan. Sää tuntui paljon kirkkaammalta ja viileämmältä kuin edellisinä aamuina, selkeä syksyn merkki siis. :)

Alueella kävellessä ei voinut kuin ihastella. Ihana ranta, veneitä, loma-asuntoja, tenniskenttiä, upea maisema ja paljon metsää ympärillä. Aloimme jopa haaveilla lomaosakkeen ostamisesta... :D

Tuolla aamupalalla oli niin paljon tarjottavaa, ettei sieltä varmasti
ole kukaan lähtenyt ikinä nälkäisenä. :D

Aamupalan jälkeen päätimme lähteä vielä keilaamaan! Oli ihan hirveän hauskaa, oltiin nimittäin ainoat koko paikassa, keilahallissa soi hyvä musiikki ja tämä taitaa olla ainoa urheilulaji jossa oon parempi kuin Juuso!! :D

Keilauksen jälkeen mentiin huoneeseen takaisin pakkaamaan kamoja.. Kumpikaan meistä ei olisi halunnut lähteä tuosta huoneesta JA varsinkin tuosta sängystä!!

Huh. Aivan täydellinen viikonloppu siis takana :) Huomattiin Juuson kanssa kuinka terää teki ihan vain kahdestaan olo, kesäviikonloput ovat nimittäin enemmän tai vähemmän menneet kissanristiäisissä ja kavereiden kanssa. No mutta nyt, univelkaa ei ole ja parisuhde kiittää! <3

Oikeasti, parisuhteeseen panostaminen jää niin helposti. Usein sitä käy syömässä ja tekemässä kaikkea hauskaa kavereiden kanssa, mutta poika- tai tyttöystävän kanssa möllötetään kotona. Päätimme, että täytyy suunnitella enemmän kahdestaan tehtäviä juttuja. Tämä oli täydellinen muistutus siitä :)

Toivotan oikein ihanaa viikon alkua kaikille! <3

Postaus toteutettu yhteistyössä Holiday Clubin kanssa.

1. Oh my! Huh oon kateellinen!! :D upea huone ihana sinä!<3

2. Aivan Ihanaa! Kyllä tekisi hyvää lähteä tolla tavalla useinkin. Tuntuu vain kovin kalliilta Suomessa nämä lomailut. Paljonko tuo teidän miniloma mahtoi kustantaa?

1. Joo, ehdottomasti tekee kyllä terää! :) Joo Suomessa lomailu näin sesonkiaikoina voi olla aika tyyristä, meidän minilomaan ei kannata verrata kun tosiaan kyseessä oli yhteistyö, mutta kannattaa tsekkailla tarjouksia ja varailla ajoissa, sen oon huomannut auttavan! :)

3. Mitäää ihana huone!! :D okei nyt tuli hyvä idea vuosipäiväksi poikaystävän kanssa!<3

1. Kyllä!! Suosittelen! Vaikka sen toisen kanssa asuisikin yhdessä, on ihan eri fiilis kun on jossain muualla eikä ole ne kotiasiat ym ympärillä häiritsemässä :) <3

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!