19.9.2016

IN or OUT - trends right now

Hyvää uutta viikkoa kaikille! Toivottavasti teidän viikonloppu meni mukavasti :) Nyt vuorossa in or out -listausta tämän hetken trendeistä. Huomatkaa, että nämä ovat mun omia huomioita, eli pahoittelut jos nää mun mielestä "trendit" tulee  puoli vuotta myöhässä :D


IN




Choker-kaulakorut on niin ihania! Ihan ensiksi kun näitä alkoi näkymään, mulle tuli hirveät ala-aste-vibat, kun ajattelin näiden tarkoittavan näitä tattoo-tyyppisiä kaulakoruja. Vaikka näitäkin on nyt näkynyt, on kuitenkin kaikkia tosi erilaisia ja siistejä koruja vilkkunut katukuvassa.

Viitat ja ponchot on ehkä yksi lempparitrendeistäni, joka toistuu melkein joka syksy. Kun ilmat viilenevät, ei ole mitään ihanempaa kuin kääriytyä pehmeään ponchoon töissä tai vaikka luennolla.

Olkapäiden paljastelu on nähtävästi myös iso trendi tällä hetkellä! Paljon näkee nyt paitoja ja mekkoja jossa joko toinen tai molemmat olkapäät ovat paljaina. Mun mielestä tää näyttää kivalta, varsinkin joihinkin normipaitoihin on kiva saada vähän särmää tällaisella yksityiskohdalla.


OUT




Oletteko tekin huomanneet nyt harvinaisen paljon leopardikuviota? Mä oon törmännyt tähän melkein jokaisessa kaupassa. Leopardikuvio on mun mielestä sellainen, joka menee pieninä yksityiskohtina. Leopardikuvioista mekkoa sen sijaan en voisi vetäistä päälleni.

Sametti!! Tätä matskua on näkynyt nyt paljon mekoissa ja topeissa ja tätä materiaalia mä en vaan voi kestää :D Mietin kuitenkin, että saattaisko tämä olla sellainen asia, johon sitä tottuisi, mut ääh, en tiedä.. Ei vaan toimi!

Kun talvi saapuu, alkaa katukuvassa näkymään myös Canada Goosen takit. Perinteinen musta parkahan näyttää aina hyvältä, mutta itse boikotoin kyllä juuri tätä brändiä eläimiin kohdistuvan julmuuden vuoksi. En mene tähän tämän enempää, mutta lisää aiheesta voitte lukea täältä ja täältä.


Mitäs te olette mieltä? Löytyykö samoja mielipiteitä?


Kaikki kuvat: weheartit.com

12 kommenttia:

  1. Moi! Toivepostus: Voisitko kirjoittaa lapsuudestasi. Lisäksi harrastuksista, joita sinulla on ollut ja mistä olet saanut niihin inspiksen ja kauanko jatkoit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa, kiitos toiveestasi :) ei yhtään hullumpi ehdotus! Voisin vaikka käydä äidilläni hakemassa kuvia lapsuudestani ja postailla niitäkin siinä samalla. :)

      Poista
    2. Kannatetaan !

      Poista
  2. Voisitko kuvitella osallistuvasi kauneuskilpailuihin? Minkälaiseen hyväntekeväisyystyöhön lähtisit mukaan, jos ollenkaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En todellakaan voisi osallistua kauneuskilpailuihin, mun mielestä ne on jokin ihmeellinen jäänne jostain 1900-luvun alusta jossa laitetaan naisia ulkonäön perusteella paremmuusjärjestykseen. :D En rehellisesti sanottuna tajua miten tuollaisia on edes enää olemassa.
      Toki voisin lähteä hyväntekeväisyystyöhön mukaan. Olen ollutkin auttamassa lapsia lasten päiväkeskuksessa. Jos nyt lähtisin (ja itseasiassa olen varmaan lähdössäkin), haluaisin, että se liittyisi jotenkin terveydenhuoltoon tai nuoriin naisiin. :)
      Kiitos kommentistasi! <3

      Poista
  3. Täysin samaa mieltä :--D arvaappa mltä, näin yks päivä leoprinttimekon, joka olu samettia!! Eli tuplayök :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei nyt oli kyllä paha :D hahaha apua...! kiva kun kommentoit! :D <3

      Poista
  4. Tosi tosi hyvä että toit Canada Goosen tuossa mielessä esiin !! Olen kanssa boikotoinut tuota merkkiä. Hyvä että tulee ihmisten tietoon myös sun blogin kautta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeee hyvä sinä :) Kiitos paljon, kiva jos tämän kautta jakaisi tietoutta jollekin :) Ja jos joku silti tämän tiedostettuaan ostaa silti Canada goosen takkeja, se on hänen oma valintansa, mutta ainakin tietää! :)

      Poista
  5. tosi kiva postaus, lisää näitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, kiva kun tykkäsit! :) <3

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...