18.10.2016

Ei hullumpi aloitus viikolle


Heippa ihanat. Postailu on jäänyt ihan kokonaan nyt viikoksi, ihan kuulkaa inspiraatiopulasta johtuen! Jos teillä on kivoja postaustoiveita, niin pistäkäähän tulemaan :)

Mulla on alkanut tämä viikko aika loistavasti suoraan sanottuna. Ensinnäkin, me ollaan tässä haaveiltu matkasta ensi tammikuulle. Talvi tuntuu jotenkin niin pitkältä näin lokakuussa ajateltuna, kun joulukin sattuu viikonlopulle eli aikalailla täysiksi työviikoiksi sekin aika menee.. Noh eilen sitten väsyneen maanantain pelastajaksi varattiin kahden viikon löhöily-matka Thaimaahan tammikuulle! :) Oon niin innoissani, tää kutkuttava odotus on aina  ihan parasta. 


Toinen jännä juttu eiliseltä. Mentiin seinäkiipeilemään Juuson kanssa. Mä oon seinäkiipeillyt viimeksi joskus ala-asteella, mutta jostain syystä ajattelin aluksi että mä oon tässä hommassa varmaan ihan loistava :D No eihän se niin sitten ihan mennyt... Ensinnäkin mulla on pieni korkean paikan kammo, mutta se ei ees ollut se isoin ongelma. Vaan se, että mähän oon kontrollifriikki ja mun on vaikea luottaa tuntemattomiin ihmisiin. Menin sitten sellaiselle keskitason radalle kiipeämään, ja eräs työntekijä varmisti mua alhaalla niillä köysillä. Olin varmaan 2 metrin korkeudessa kun mulle tuli sellanen ei, apua, pois, eieiei, joten laskeuduin alas kädet täristen. Mua ärsytti niin paljon, että mamistelin, mutta jotenkin en pystynyt vaan luottamaan ihan täysin tuntemattomaan tyyppiin, mites sitten kun oon siellä ihan ylhäällä ja mun täytyisi laskeutua alas...?! Onneksi eräs toinen työntekijä tuli juttelemaan ja kerroin sille ihan avoimesti mikä mua pelotti. Hän sitten kysyi, että haluisinko vielä kokeilla kerran ihan rauhassa helpommalla radalla. Uskaltauduin sitten vielä kiipeämään ja mä pääsin ylös!! Eli voitin mun pelon: kontrollin menetyksen jollekin tuntemattomalle ihmiselle.. :D Näinkin pienistä jutuista voi saada onnistumisen tunteen!


Sitten vielä kaiken huipuksi, mä voitin mulle ja mun siskolle liput I Love Me-messuille tänä viikonloppuna!! :) Mä oon just niitä tyyppejä jotka ei ikinä, ikinä, ikinä voita mitään oikeasti, joten tämä oli kyllä super kiva yllätys. Näiden juttujen voimalla hymyilyttää kyllä koko loppuviikko! 

Mahtavaa viikkoa kaikille <3

Instagram & Snapchat kissesvilma / E-mail kissesvilma@gmail.com

9 kommenttia:

  1. Vähä siistii! Jee sie! Mie oon kans kontrollifriikki, että tuskin pystysin tohon.. Veikkaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kannattaa vaikka kokeilla, ihan pari metriä ja tulla alas. Sitten kokeilla taas uudestaan! Oon ihan varma että pystyisit siihen! :)

      Poista
  2. Oi että, Thaimaa. <3 ihan paras kohde. Et varmaan halua kertoa vielä että mihin tasan tarkkaan olette menossa mutta onko minkälainen kohde kyseessä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, uskon ainakin niin! :) Me ollaan menossa todella rauhalliseen kohteeseen, missä idea on vaan löhöillä rannalla ja ottaa oikeasti rennosti! :)

      Poista
  3. Hehheh.. :-D jotenkin hauskaa lukea muiden kontrollifriikkien kommelluksia :-D olen itsekin kontrollifriikki pahimmasta päästä ja yksi kommellus joka tulee itselleni mieleen on kun mulle järjestettiin yllätyssynttärit.. Ele oli ihana mutten voinut nauttia niistä yhtään kun en ollut henkisesti valmistautunut juhlia viettämään :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi eiii :D Tosiaan aivan ihana ele, mutta epämukava tilanne kontrollifriikeille. Onneksi läheiset tuntee sut varmasti ja tietävät että arvostit heidän elettään paljon! Mun on pakko sanoa, ettei mullekaan ole ehkä se ideaalein tilanne että mulle järjestettäisiin yllätysjuhlat. :D Varmasti arvostaisin sitä, mutta ainakin aluksi olisi hieman jännä olo. :D

      Poista
    2. Ano: Toi ois miun pahin painajainen!!! Iha hirvee! :D

      Poista
  4. Onko kiva mennä Thaimaaseen ihmiskaupan ja rikoksien keskelle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *Thaimaahan :) Noh, eihän se nyt varmaan koko paikka pelkkää ihmiskauppaa ja rikosta ole. Ollaan menossa todella rauhalliseen rantakohteeseen, jossa on vaan pari hotellia. Ei siis sentään Pattayalle :)

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...