7.10.2016

Elämäni aakkoset

aurinko. Oon ehdottomasti sellainen ihminen, jolla säätilat vaikuttavat mielialaan. Aurinkoisella säällä olen helposti hyvällä tuulella, kun taas sateella ja tuulella mun täytyy pakottaa itseni hyvälle fiilikselle.

blogi. Oon kirjoittanut tätä blogia jo muutaman vuoden, ja on tämä edelleen ihan yhtä rakas kuin aloittaessani. En voisi jotenkaan kuvitella lopettavani tätä :)

colosseum. Rooman matkamme kesällä tuli heti mieleen!! <3


duuni. Pidän duunistani erittäin paljon. Parasta työssäni on se, että siellä on hyvä olla ja se saa minut tuntemaan itseni tarpeelliseksi, arvostetuksi ja fiksuksi. Ainahan sitä aamuisin hieman väsyttää, mutta ikinä ei ole ärsyttänyt mennä töihin.

ella ja äiti. Ellan, eli siskoni sekä äitini nimet alkavat molemmat e-kirjaimella. He tulevat ensiksi mieleen e:stä!

falafel-pyörykät, mun tänhetkinen lempiruoka! :D

google. Tätä tulee käytettyä niin töiden osalta kuin vapaa-ajallakin todella paljon.


horoskoopit. Rakastan lukea horoskooppeja! Tiedän monien ystävieni merkit ja luen heidänkin ennusteensa usein.

instagram. Mun lempparisovellus! 

juuso eli rakas poikaystäväni seitsemän vuoden ajalta! <3

kissesvilma on mun nimimerkki instagramissa ja snapchatissa, se on myös tämän blogin osoite ja sähköpostini. Helppoa! :D

lontoo. Tuo ihana suurkaupunki, joka oli ihana kotini reilun vuoden verran! <3


modern family. Lemppariohjelmani tällä hetkellä!

nesteytys. Juon ihan hirveästi päivässä vettä, ja tämä ei ole siis mistään terveyssyistä vaan ihan siitä että mulla on melkein jatkuvasti kauhea jano. Toki veden juominen on terveellistä ja kannustettavaa, mutta itse juon sitä paljon ihan sen takia kun tuntuu että kuolen muuten janoon.. :D

oma aika. Mulle on tosi tärkeää se, että saan säännöllisesti myös aikaa vain itselleni. En tee silloin edes mitään erikoista, katson vaan Netflixiä, kirjoittelen blogia ja hengaan kotona. Tarvitsen sitä nollautuakseni, ja onneksi asun sellaisen ihmisen kanssa, joka ymmärtää sen ja on itsekin samanlainen.


perhe. <3

Queen Mary University of London, eli yliopistoni Lontoossa. Ihan paras opinahjo, josta sain ihan valtavasti tietoa, taitoa ja itsevarmuutta sekä hyvät meriitit tulevaisuutta varten.


rakkaus on tärkeintä maailmassa. Ja tällä en tarkoita pelkästään parisuhdetta, vaan rakkautta ylipäätään: perheeseen, ystäviin, harrastukseen, työhön, itseen.. Elämä on paljon tarkoituksellisempaa, jos johonkin tai joihinkin asioihin suhtautuu intohimoisesti.

suorasanainen on adjektiivi mitä ystäväni käyttävät varmaan eniten kun kuvailevat mua. Myönnän kyllä, että multa saa usein suoraan mielipiteen moneen asiaan. Ikinä en loukkaa enkä tyrkytä mielipiteitäni mutta mun ystävät voivat luottaa aina siihen, että kaikki mitä sanon tulee suoraan sydämestä.

tanssi. Tanssi oli mulle rakas harrastus vuosien ajan nuorempana, ja oonkin niin iloinen että oon aloittanut sen nyt uudestaan!

usko. Usko siihen, että kaikki asiat kyllä järjestyvät! Tämä on asia jota olen miettinyt monesti, että tämän sanoisin nuoremmalle itselleni. Asioilla on aina tapana järjestyä.
viikonloppuaamut. Jotain ihan parasta ja rentouttavaa! <3


wilma. En voi edes kertoa kuinka monta kertaa mun nimi kirjoitetaan väärin Wilmaksi eikä Vilmaksi.. Erittäin yleinen kysymys myös on: "onko se yksöis- vai kaksois-veellä?" Mikä ihmeen yksöis-vee :DDD

ystävät on mulle äärimmäisen tärkeitä, teen miltein mitä vaan heidän eteen!

zzz nukkuminen on paras lääke kaikkeen! Hyvät yöunet on pohja hyvälle päivälle.

Ihanaa loppuviikkoa kaikille! <3

12 kommenttia:

  1. Täällä on toinen jolla sää vaikuttaa olotilaan ihan kunnolla :-D aika monessa muussakin kohassa aattelin että ihan sama juttu mulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah hauskaa että löysit samankaltaisuuksia meissä! :)

      Poista
  2. Pitäiskö sun mennä lääkäriin jos sua janottaa oikeesti koko ajan..? :o Vähän huolestuttavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa ihmisen pitäisiki juoda päivän mittaan melko paljon eli tuskin on huolta :D

      Poista
    2. Saatoin ehkä hieman liiotella, joten ei syytä huoleen :)

      Poista
  3. kivasti sanottu tuo rakkaudesta❤️ on kiva kun joku puhuu rakkaudesta tuolla tavalla eikä aina vaan parisuhdetasolla. kaikilla nimittäin ei parisuhdetta ole mutta rakkauttahan voi olla muillakin elämän osa-alueilla❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, oikeassa olet! :) <3

      Poista
  4. Mitkä on sellaiset nähtävyydet Roomassa mitkä suosittelisit ehdottomasti näkemään jos olisi vain pari päivää piipahtamassa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Trevin suihkulähde ja Pantheon ovat kaksi jotka on ihan lähellä toisiaan ja sitten Colosseum jos haluaa nähdä jotain hienoa ja suureellista :)

      Poista
  5. Hei, tahdon vain kertoa, että sun blogissasi ja sanoissasi on jokin uskomaton voima ja vaikutus. Muistan kun postasit keväällä sen "everything is going to be alright"- tekstin. Olin silloin juuri menossa pääsykokeisiin ja tuo lause jäi jotenkin pyörimään mieleeni, olin alkuun tosi epävarma että miten pärjään pääsykokeissa ym. Mutta sitten tuon blogitekstin jälkeen mut valtasi jonkinlainen usko ja rauha siitä että tulen pärjäämään.. Ja nyt sitä opiskelenkin yliopistolla! Pointtini on se, että haluan kiittää sua noista sanoista ja siitä tekstistä minkä kirjoitit. Vaikka suurin vaikutus oli tietysti lukemalla pääsykokeisiin, niin uskon, että kirjoituksellasi oli pieni vaikutus myös siihen että pääsin opiskelemaan unelma-alaani!:) Muutenkin tosi kivanoloinen blogi sulla ja vaikutat tosi mukavalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luin sun kommentin muutaman kerran läpi ja mietin että miten pystyisin selittämään sulle kuinka ihana fiilis mulle tuli sun sanoistasi! Sun täytyy olla todella ihana ihminen, kun tulet kommentoimaan toiselle tuntemattomalle ihmiselle näin nätisti. Tää on se syy miksi blogia kirjoitetaan, ja sä sait mut tuntemaan oloni onnistuneeksi tehtävässäni. <3
      Toivottavasti tuut lukemaan tän mun vastauksen vielä. Kiitos todella paljon ja onneksi olkoon unelmien opiskelupaikkasi saavuttamisesta!!! <3 Niitä ei kaikille heru ja siinä on syynsä miksi juuri SÄ oot siellä opiskelemassa. Upeaa syksyä ja opiskeluintoa! <3

      Poista
  6. Kiitos ihanasta vastauksestasi! :) Kiva kuulla, että sain olosi onnistuneeksi, niin säkin teit myös mulle! :) Harvoin mitään kommentoin, mutta ajattelin tuolloin että nyt on pakko laittaa sulle viestiä, niin hyvä kirjoitus ja vaikutus sillä oli! :) Varmastikaan en ole ainoa joka näin ajattelee! Ihanaa joulun odotusta (apua, voiko jo niin kirjoittaa) sinulle ja kaikkea hyvää!! :) <3 terv. ano 12:42

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...