13.11.2016

25 YEARS OLD


Heippa kaikki! Mulla tuli 25 vuotta tällä viikolla mittariin!! Huh ja mitkä kiitollisuuden tunteet se sai aikaan, omista läheisistä, kavereista, Juusosta ja elämästä ylipäätään. <3 Olin Juuson kanssa syömässä ja meille tuli kavereita viettämään iltaa. Mun synttärit oli tosi rennot ja rauhalliset, sillä olen edelleen lääkityksellä enkä oo vieläkään ihan oma terve itseni. Oon kuitenkin tosi onnellinen, että sain viettää synttäreitä ystävieni kanssa!

Miten teidän viikonloppu meni? Mukavaa sunnuntai-iltaa ja uuden viikon alkua! <3

20 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon!❤️

    VastaaPoista
  2. Onnea sulle! Miten mä jotenkin luulin että sä olit jo 25! :D nyt alat tulla jo aikuisten ikään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Hahah joo monet luulee, kun oon näin loppuvuodesta syntynyt. :)

      Poista
  3. Vau onnea! Ihanat pallot 😍

    VastaaPoista
  4. Mistä tollasia isoja palloja saa???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tytöt osti nää mulle, kuulemma jostain naamiaiskaupasta! :) <3

      Poista
  5. Onneksi olkoon! :) <3

    VastaaPoista
  6. Ihanat, vaikkakin myöhäiset synttärionnittelut! :)

    -Miia

    VastaaPoista
  7. Paljon onnea Vilma! :)
    Ihanan tunnelmallisia kuvia, iski Suomi-ikävä. (Oon Uudessa-Seelannissa)
    Olispa Fazerin sinistä ja äää.. :D

    Kauheelta kuulosti toi sun tulehdus mistä kirjotit. Onneks pääsit kuitenkin synttäreitä juhlimaan kotiin! Paranemisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Riikka! <3 Mitäs sä siellä teet ? Ootko ihan muuttanut sinne vai vaan matkailemassa?
      Jep oon kyllä tosi iloinen että paranemisprosessi sujui aika hyvin ja pääsi vähän juhlimaan synttäreitä :)

      Poista
    2. Mulla on Working holiday -viisumi, kesään asti saan olla täällä :) Nyt vähän auki pläänit, huomenna piti olla Wellingtonissa, mutta sieltä tuli viestiä ettei kannata tulla. Järistykset aiheuttanut sen verran tuhoa, tulvii ja tiet on sinne poikki. (*Olisinpa Tallinnassa -hetki* :D)

      Poista
    3. Oi vähän mielenkiintoista! Vietä ihana aika siellä ja pidä huoli itsestäs! :)

      Poista
  8. Upea nainen! Onnea paljon <3 oletko jo täysin parantunut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! <3 Kiitos kysymästä joo oon, eilen olinkin jo ekaa kertaa urheilemassa kahteen viikkoon! (eli muutaman kilsan lenkillä :D)

      Poista
  9. Voi mitkä tarjoilut!! Ihanan näköistä!! Mistä nuo paperiset vaaleanpunaiset purkit on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti kiitti <3 ai noi popcorn-kulhot? Ne on Tigerista! :)

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...