8.11.2016

Pari kuvaa viikonlopulta

Heippa!

Mulla on ollut aika rankat muutamat viimeiset päivät tässä. Sairastuin tuossa loppuviikosta munuaisaltaantulehdukseen, jonka takia olin to-pe välisenä yönä sairaalassa. Onneksi tulehdus huomattiin sen verran aikaisin, että pääsin kotiin ja tulehdusta hoidetaan nyt antibiooteilla. Mun olis pitänyt mennä sairaalaan jo aikaisemmin tona päivänä, eikä odottaa ihan iltaan asti, sillä oli kyllä todella lähellä, että mun olisi pitänyt jäädä sairaalaan hoidettavaksi suonensisäisillä antibiooteilla.. Munuaisaltaantulehduksessa oireet ovat korkea kuume, kova selkä ja kylkikipu (varsinkin munuaisten kohdalta keskiselästä) sekä yleiskunnon romahtaminen. Jos tälläisiä oireita tulee, täytyisi heti ottaa yhteys lääkäriin, koska tämä tulehdus ei ole mikään pikkujuttu eikä parane itsestään. Kokemuksesta aina kuitenkin oppii, ja muistakaa tekin olla varovaisia oman terveytenne kanssa!

Oon ollut tässä siis muutamat viime päivät ihan neljän seinän sisällä, mutta elättelin toiveita, että pääsisin edes käväisemään lauantaina Indiedaysin Blog Awardseissa. Kuume ja selkäkipu oli lähteneet lauantaina pois, joten uskalsin lähteä pariksi tunniksi ulos. Ette tiedäkkään, kuinka virkistävää ja ihanaa oli laittaa meikkiä ja oikeat vaatteet päälle! :D Olin tapahtumassa siskoni kanssa, mutta kuntoni takia olimme siellä vain pari tuntia. Se riitti kuitenkin ihan hyvin ja piristi paljon fiilistä!


Tällaista tänne! Osaapa taas arvostaa terveitä päiviä ja sitä kun voi käydä normaalisti töissä ja urheilla. Nyt on kuitenkin jo rutkasti parempi olo kuin viime viikolla ja oon siitä kyllä super iloinen! :) Ihanaa ja tervettä viikkoa teille kaikille! :D <3

12 kommenttia:

  1. Upea asu! :)
    Mistä mekko on?

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanalta oot näyttänyt! :) kuulostipa aika hurjalta sun koettelemukset, en ollutkaan ikinä kuullut tuosta taudista! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti <3 :) joo, ei varmaan mikään yleisin tauti mutta oli kyllä niin ikävä :(

      Poista
  3. Mulla on ollut toi sama tauti!! Se on aivan kamala! Pahin kipu ikinä :'(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ERITTÄIN kivulias, pakko sanoa :( toivotaan että kumpikaan meistä ei ikinä joudu kokemaan sitä enää uudelleen!

      Poista
  4. No huh miten kipeenä oot ollut.. ihme kun sua ei sitten hoidettu sairaalassa tätä koko aikaa? Toivottavasti et joudu tosta kärsimään enää ikinä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :/ no onneksi en joutunut jäämään sinne! Toivon näin myös :)

      Poista
  5. Oho! Mistä moinen johtuu? :o Onneks oot päässy kotiin ja oot paranemaan päin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä :/ totta, oon niin iloinen kyllä <3

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...