4.11.2016

Q&A vastaukset - Ihmissuhteet

Kauan ootte ollut juuson kanssa yhdessä? 7,5 vuotta.

Mistä riitelette eniten? Meidän riidat lähtee aina todella pienistä jutuista ja ne kyllä naurattaa aina loppujen lopuksi. Usein ne lähtee väärinkäsityksistä ja siitä, että toinen sanoo jotain mistä toinen loukkaantuu. Sitten kun molemmilla on sitä kuuluisaa temperamenttia niin siitähän se sitten lähtee.. :D

Onko teillä Juuson kanssa pahoja riitoja? Sellaisia, että olet todella todella vihainen ja mietit, miten voit olla ihmisen kanssa joka on niin eri mieltä jostain, tai teki juuri jotain todella väärin.  Meidän riidat menee kyllä mun mielestä silloin tällöin pahoiksi kun molemmat osataan olla aika vaikeita tyyppejä. Mutta en kyllä ikinä ajattele, että miten voin olla hänen kanssaan, koska sisimmissäni tiedän että hän on aina riidassakin ainakin osakseen oikeassa.. Ja se muuten ärsyttää :D

Mitä mietit riidan aikana? Tosiaan näissä tilanteissa auttaa kyllä se, kun tuntee toisen niin hyvin. Tietää, mitä hän ajaa takaa ja miksi hän sanoo mitä sanoo. Toisaalta mietin usein myös, että mitä voisin sanoa, jotta saan selitettyä pointtini oikein ja niin, että "voitan" riidan. :D hahaha....

Oliko teillä Juuson kanssa selvästi erottuva aikakausi nimeltä "alkuhuuma"? Se on tullut muutamaan otteeseen. Ensimmäinen tuli suhteen alussa ja silloin kun Juuso meni inttiin (kun ikävöi toista). Sitten uusi huuma tuli kun muutettiin yhteen Tallinnassa.

Harmittaako, kun se on ohi? Musta tuntuu, että eletään nyt ainakin jonkinasteista "huumaa", varmaan johtuen myös siitä, että asiat molempien ja yhteisessä elämässä on muutenkin kohdillaan.

Kaipaatko ikinä niitä aikoja? En kaipaa suhteen alkuaikoja ollenkaan. Toki onhan se "jännittävää" jne, mutta on ihanaa kun on oppinut tuntemaan toisen niin hyvin ja on niin hyvä olla toisen kanssa.

Koetko, että noin pitkä parisuhde on tylsä? Kyllähän pitkä parisuhde voi olla tylsä. Se on paljon itsestä ja suhteesta kiinni, antaako sen mennä sellaiseksi. On niiiiin paljon asioita mitä voi tehdä, jottei suhde ala tylsistyttämään.

Sä usein puhut siitä kuinka näet ystäviäsi usein ja kuinka tärkeitä he sulle ovat. Ootko sä ikinä kokenut yksinäisyyttä tai tuleeko sulle ikinä yksinäinen olo? Oon kokenut yksinäisyyttä. Olin aika yksinäinen yläasteen alussa. Myös lukiossa koin yksinäisyyttä yhdessä vaiheessa, kun en tuntenut kuuluvani mihinkään porukkaan. Tiedän siis erittäin hyvin miltä tuntuu olla esim koulussa yksinäinen. Se liittyy jonkinlaiseen sen ikäisten paineeseen, että on pakko olla paljon kavereita. Jotenkin tuntuu, että se näin aikuisena on paljon hyväksyttävämpää olla yksin kuin nuorena. Olen kuitenkin aina viihtynyt erittäin hyvin itsekseni.  Mutta silti mulla tulee välillä yksinäinen olo, varsinkin kun iso osa mun parhaista ystävistä on tällä hetkellä maailmalla. Se on niin hassua, miten voikaan tulla yksinäinen olo, vaikka elää poikaystävän kanssa ja on paljon ihania ystäviä. Ehkä se on se kaipaus joka tekee sen tunteen!

Oletko ikinä neuvonut ystävääsi jättämään poikaystävänsä? En ole. Olen kyllä kehoittanut miettimään erittäin tarkkaan asioita. Myönnän kyllä, että sanon todella suoraan mielipiteeni sellaisissa asioissa, missä koen tapahtuvan epäoikeudenmukaisuutta. Jos suhde tekee useammin onnettomaksi kuin onnelliseksi, ei siinä ole mitään järkeä olla. Ihminen pärjää erittäin hyvin yksinkin.
Mikä on ollut ikävin asia mitä ystäväsi on koskaan tehnyt sinulle? Kun opiskelin yliopistossa, eräs silloinen ystäväni valehteli minulle ja kertoi, että muut ystäväni olivat puhuneet minusta ikäviä asioita. Tämä kuitenkin todistautui valheeksi ja  tämä "ystäväni" hieman epätasapainoiseksi ihmiseksi. Tämä harmitti minua paljon aikanaan, koska en ymmärtänyt teon motiivia enkä siihen saanut ikinä vastausta. Nyt jälkikäteeen olen kuullut, että hän on menettänyt useita ystäviään ihme temppujen takia ja muutenkin tehnyt törkeitä asioita läheisilleen. Mulla ei ikinä ole mitään draamaa kenenkään kanssa, joten tämä oli varmasti ikävin juttu mitä mulle on ystävä tehnyt.

Missä asiassa ootte Juuson kanssa erilaisia ja missä samanlaisia? Meillä on tosi samanlaiset tulevaisuuden haaveet ja suhtaudutaan elämään samalla tavalla. Mutta toki meillä on eriäviä mielipiteitä ja tiettyjen asioiden käsittelytapa on erilainen.

Mikä on yleisin kehu mitä saat ystäviltäsi? Että olen hauska ja suorasukainen (kehu vai..?) :D
Onko sinulla tällä hetkellä ikävä jotakuta? Kyllä on. Te ystäväiset kyllä tiedätte <3

Mikä on yksi sana kuvaamaan Juuson ulkonäköä? Entä luonnetta? Ulkonäköä tietenkin komea ja luonnetta huomaavainen.


Onko seurustelu vaikuttanut sinuun niin, ettet käy paljon enää baareissa? Ei, veikkaanpa että se, etten ole enää opiskelija, on vaikuttanut siihen etten käy niin paljoa enää baareissa. :D Mun mielestä tosin oon kyllä viime aikoina käynyt aika ahkerasti ulkona.
Oletteko miettineet perheen perustamista, jos olette niin onko haaveissa joku tietty 'ensimmäinen raskaus ennen ikävuotta x? Olemme kyllä pohtineet sitä, että haluammeko jossain vaiheessa perhettä. Emme todellakaan ole suunnitelleet noin täsmällisesti mitään, ei elämää vaan voi suunnitella liian tarkasti. Jo siitä, että halutessaan voisi tulla raskaaksi, saa olla todella onnellinen.
Omistusasuntoa mahdollisesti joskus? Tottakai!

Onko sulla ihmisiä ala-asteajoilta/ylä-asteelta/lukiosta joita kaipaisit elämääsi? Tarkoitan ihmisiä jotka eivät kuulu elämääsi tällä hetkellä. Mä en varsinaisesti tällä hetkellä ikävöi ketään kouluajoilta, mutta monien ihmisten kanssa olisi hauska ns "tutustua uudelleen". Jos jollain on tällainen fiilis musta, niin olisi huippua jos hän laittaisi mulle viestiä!

Millä mielin ajattelet exiäsi ja edellisiä ihastuksiasi? En oikeastaan ajattele :D Osasta mietin, että mitähän mä oikein ajattelin ja osasta mulla on erittäin neutraalit tunnelmat.

Mikä on sellaista, mitä ystäväsi voisi tehdä, jota et voisi ikinä antaa anteeksi? Tää on erittäin vaikea kysymys, koska en usko että kukaan mun ystävistäsi voisi loukata mua ikinä pahasti. Varmaan joku totaalinen selkäänpuukottaminen se pitäisi olla. Ei kyllä tule mieleen mitään esimerkkiä.

Oletteko te Juuson kanssa vielä väleissä exienne kanssa? Emme. Edellisistä suhteista on jo niin pitkä aika ettei varmaan kellään osapuolella ole kiinnostusta pitää enää yhteyttä. :D
Suuttuisitko Juusolle, jos hän strippaisi jollekin tuntemattomalle naiselle baarissa? Olisin erittäin hämmentynyt ja huvittunut, varsinkaan kun Juuso ei nyt varsinaisesti ole mikään show-mies :D

Minkälaisen yllätyksen haluaisit tehdä ystävillesi jos sinulla olisi vaikka kuinka paljon rahaa käytettävissä? Toki unelmahan olisi viedä koko kaveriporukka jonnekin matkalle! Kunnon sellaiselle all inclusive -matkalle lämpöiseen. Mutta jo sellainenkin, että veisi koko porukan vaikka jonnekin syömään tai konserttiin olisi huippua.
Paljon teillä on ikäeroa siskosi kanssa? 4 vuotta 2 kk.
Mitkä on siskosi parhaat puolet? Siskoni on erittäin avulias, avoin ja hauska. Häntä aina kiinnostaa kaikki asiani.
Mistä riitelette todennäköisimmin? Siitä, että toinen on pahalla tuulella ja toisella menee siihen hermot. Ja sitten toisella menee hermot kun toisella on mennyt hermot :D

Oikein ihanaa viikonloppua teille kaikille!<3

5 kommenttia:

  1. Voi mä haluan myös siskon! Oon niin kateellinen kun mulla on kaksi veljeä ja kumpikaan ei oo läheisiä mulle.. mutta ihana postaus tää! :-) 💗

    VastaaPoista
  2. Erittäin hämmentävä toi strippaus-kysymys :D onkohan se hirveän yleistä että miehet strippailee baareissa naisille..

    VastaaPoista
  3. Mä oon myös sitä mieltä että ketään ei voi pakottaa jättämään ketään, kun ei niille tunteilleen mitään voi! Mutta ystävän tehtävä on kyllä herätellä ajatuksia ja kehottaa miettimään asioita, niinkuin sä tossa sanoitkin tehnees :) kiva postaus!!

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...