20.11.2016

Q&A vastaukset - Ulkonäkö, tyyli ja bloggaaminen


ULKONÄKÖ JA TYYLI

Mitkä sun kauneusrituaalit on ennen perus työpäivää? Todella vähäiset. Harjaan hampaat, meikkaan noin 10 minuuttia ja harjaan hiukset. Toki jos mulla on joku seminaari tai tärkeämpi palaveri niin saatan laittautua enemmän. 

Mitä kauneustuotetta ilman et voisi elää? Kuivashampoota! Niin paljon arkea helpottava tuote.

Onko sulla ripsienpidennykset ja akryylikynnet? Mulla on ripsienpidennykset.


Miten pidät kroppasi kuosissa? Mun mielestä en ole hirveän hyvässä kuosissa tällä hetkellä :D Mutta siis mulla on aika aktiivinen arki, kävelen paljon ja harrastan hyötyliikuntaa. Ruokavalio on suht terveellinen mutta herkuttelen myös kun tekee mieli. 

Miten hoidat sun hiuksia? Kosteuttavilla ja syvähoitavilla shampoilla ja hoitoaineilla sekä hiusöljyllä. Yritän myös välttää liikaa pesemistä, föönaamista ja hiusten käsittelyä.

Onko sulla ruuan suhteen mitään paheita? Karkki ja suklaa!! Oikeastaan pystyisin olla helposti ilman kaikkia muita herkkuja mutta karkit on liian kova pala :D

Mitkä liikkeet on sun lemppareita salilla? En käy nykyään hirveän usein enää salilla, mutta tykkään jalkaprässistä ja taljalla tehtävistä kaikista erilaisista liikkeistä.

Voisitko mennä miss suomi tai muihin kauneuskilpailuihin? En. Naisten kauneuskilpailut on mun mielestä jonkinlainen jäänne 1900-luvulta eikä kauneuskilpailut istu mun arvomaailmaan. 

Mistä saat inspiraatiota pukeutumiseen? Kadulta, vaatekaupoista, instagramista, blogeista ja weheartitista.

Haluisitko värjätä hiukses takas ruskeeks? En ainakaan tällä hetkellä. Ehkä jossain vaiheessa taas, nyt viihdyn tässä värissä, joka on todella lähellä omaa luonnollista väriäni. 


Mitä mieltä oot omasta ulkonäöstäsi ja kuinka tyytyväinen oot asteikol 1-10? Toki on huonoja päiviä, mutta ylipäätään oon ihan tyytyväinen omaan ulkonäköön. Vastaisin että ehkä noin 8!

Mikä on ns. pinnallinen/turhamainen asia mitä et voi ymmärtää? Nuorilla ihmisillä kaikki pistokset, esim täyteaineet huulissa tai otsassa etc.

Käytätkö paljon rahaa vaatteisiin kuukaudessa? Vaihtelee tosi paljon! Jos ostan vaikka talvivaatteita, takin ja kengät, saattaa mennä paljonkin rahaa. Mutta sanoisinko että vaatteisiin menee 40-150 kuukaudessa, juuri riippuen tarpeesta. Kyllä mä varmaan joka kuukausi ostan jonkun uuden paidan tai neuleen ainakin.


Mikä on isoin raha mitä olet pistänyt kenkiin? Varmaan joku reilu satasen.


Oletko enemmän laukku- vai kenkä-ihmisiä? Laukku.

Miten usein olet meikittä? Käytkö koskaan asioilla naturellina? Olen ainakin kerran viikossa ilman meikkiä. Eli todellakin käyn kaupassa, salilla, lenkillä ja muilla asioilla ihan ilman meikkiä. Kannattaa, tekee hyvää iholle olla välillä ilman!

Missä vaatteissa sinulla on kaikista paras olo itestäsi? Se hyvä olo itsestään kumpuaa jostain ihan muualta kuin vaatteista. Mutta toki, onhan mulla kaunis olo laittautuneena mutta mukavin ja rennoin olo kotivaatteissa. 


BLOGGAAMINEN

Mua kiinnostaa paljon sun bloggaaminen! Saatko paljon rahaa blogin kautta? En saa :D En oo kaupallistanut blogiani tarpeeksi että siitä saisi "paljon rahaa". Se on tosin ollut se tarkoituskin. 

Saatko paljon yhteistyöehdotuksia ja lähdetkö kaikkeen mukaan? Viikottain tulee yhteistyöehtotuksia sähköpostiini liittyen blogiin ja instagramiin, mutten lähde melkein ikinä mihinkään yhteistyöhön mukaan. Olisiko mulla ollut tän vuoden aikana 2 yhteistyötä? Mun mielestä jokaiseen diiliin lähteminen euron kuvat silmissä on tylsää ja lukijoiden aliarviointia. 

Pystyisitkö ja haluaisitko tehdä bloggausta päätyönä? En. Mulla on mun päätyö, ala jota oon opiskellut ja johon mulla on intohimo, ja bloggaus on mun harrastus. Haluan aina pitää bloggaamisen harrastuksena. 

Mikä on ollut typerin yhteistyöehdotus mitä olet saanut? Yhteistyöehdotuksia on tullut  laidasta laitaan niin hammastahnoilta kuin leivontatarvikkeilta, mutta yksi app oli ehkä hölmöin. Se oli sellainen app jossa idea oli koko ajan raportoida tarkalleen missä menee. Tällainen app ei toimi bloggaajalle, joka haluaa edes hieman varjella omaa yksityisyyttään. Tässä yhteistyössä olisi siis ollut ideana se, että olisin alkanut käyttää sitä ja suositellut lukijoita lataamaan tämän aplikaation ja seuraamaan minua siellä. :D En halua jakaa omaa sijaintiani ja kotini osoitetta kaikille ihmisille.


Onko blogisi avannut sinulle ns. ovia tai antanut työmahdollisuuksia? Toki blogin kautta on ollut muutamat tosi kivat yhteistyöt ja tapahtumat, mutta varsinaisia työmahdollisuuksia se ei todellakaan ole antanut. 


Uskotko että bloggaaminen on trendinä jo vähän last season? Onhan se. Ehkä olisi ajankohtaisempaa siirtyä vloggailuun tai kokonaan esim instagramin puolelle. Mutta mä tykkään tästä, koska tykkään kirjoittaa ja ilmaista itseäni tämän kautta. Toivon vain, että vaikka ajat muuttuvat, niin silti blogissani kävisi tulevaisuudessakin edes jonkin verran lukijoita. 

Tuleeko sinulle ikinä ikävä fiilis negatiivisista kommenteista? Bloggaamisen alussa tuli mutta nyt ei ole tullut enää moneen vuoteen. Jossain negatiivissa kommenteissa on totuudenperää, eli ne kannattaa ottaa rakentavana kritiikkinä. Osa taas on niin typeriä, ettei niitä kannata miettiä lainkaan. 

Ootko ikinä miettinyt blogisi lopettamista? Kyllä mä oon useitakin kertoja, mutta tykkään tästä hommasta tosi paljon. Se mikä mua harmittaa välillä, on se, että bloggaajan ja lukijoiden välinen vuorovaikutus on vähentynyt todella paljon. Silloin tulee sellainen olo, että lukeekohan kukaan tätä blogia enää. Sitten katson lukijatilastoja ja yritän miettiä, että kyllä tätä luetaan jatkuvasti vain enemmän ja enemmän  vaikkei kommentteja tule nykyään enää niin paljoa. 

Mikä innostaa sua bloggaamisessa? Kirjoittaminen sekä lukijoiden kommentit ja viestit.

Voisitko jossain vaiheessa järjestää lukijatapaamisen? Haha, no voisinhan toki, mutten kyllä usko, että siihen tapaamiseen hirveän montaa tulisi. :D Mutta kiitos, ihana ajatus!

Vielä yksi osa Q&A:ta tulossa. Kiitos kaikille kysymyksien laittajille! <3

23 kommenttia:

  1. Mä oisin ainakin messissä lukijatapaamisessa! Oon halunnut tavata sut jo ainakin kaksi vuotta! :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aww ihana. ihanaihana olet <3

      Poista
  2. Wow miten joku voi olla näin ihanan maanläheinen ja helposti lähestyttävän oloinen!! Oot niin upea ja vaikutat tosi mukavalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. suuuuuri kiitos! <3 olipa kauniisti sanottu <3

      Poista
  3. Oon lukenut jo vuosia sun blogia vaikka harvemmin kommentoin :) Tykkään tästä blogista! Voitko tehdä taas niitä postauksia missä on kaikkia outoja juttuja ja tarinoita ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon kun kommentoit, ja kiitos kun luet blogia! <3 KYLLÄ voin kiitos kun muistutit! se on tulossa pian <3

      Poista
  4. Kivoja kysymyksiä ja vastauksia :)

    VastaaPoista
  5. Onko sulla tavalliset ripsienpidennykset vai volyymit? (:

    VastaaPoista
  6. Täytyy sanoa että vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä.
    Sulla on hienoja ajatuksia ja sellanen arvomaailma, joka saa mut lukemaan sun blogia :)
    Kivaa viikon alkua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todella kauniisti sanottu, kiitos paljon! Piristit mun päivää <3 kiitos, että luet mun blogia, se on mulle tärkeää. Mukavaa viikkoa sinullekin <3

      Poista
  7. Mäki ehotin sulle joskus lukijatapaamista! Sillonkin sanoit et tuskin tulis monia tyyppejä, mut jos kerta blogiasi luetaan enemmän ja enemmän niin uskoisin että kyllä tulijoita riittäisi ;)

    -Miia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä muistan joo! :D Haha voi tietty olla ;) <3

      Poista
  8. Olet kyllä niin fiksu ja kaunis nuori nainen😊

    VastaaPoista
  9. Vaikutat aivan ihanalta ihmiseltä! :) kyllä sun blogia luetaan vaikka kommentointi välillä jääkin, musta blogit on paljon mielenkiintoisempia kuin ig tai vlogit. Toivon sulle kaikkea hyvää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, sä sait mut hymyilemään tällä kommentilla. <3 Tosi kiva tietää että luet blogia ja olet yksi niistä jotka arvostavat vielä blogeja! toivottavasti pysyt messissä vielä pitkään! kaikkea hyvää sulle <3

      Poista
  10. Muakin kiinnostaisi lukijatapaaminen, olis kiva tavata uusia tyyppejä kun ei oo Helsingissä vielä kavereita :) Ja pakko yhtyä edelliseen kommentoijaan, kyllä perinteinen blogi vlogit voittaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä tosi positiivisesti yllättynyt, että lukijamiitti oikeasti kiinnostaisi! :) Ehkä ehdin tässä jossain vaiheessa sellaisen järkkäillä. Todella kiva että suakin kiinnostaa enemmän blogit kuin vlogit, mulla on ihan sama juttu :) kiitos kommentistasi!

      Poista
  11. Nyt on kyllä meikkivoiteen väri väärä...ihan liian keltanen :) Oon seurannu sun blogia vuoden ainakin ja olen tykännyt kovasti. Oot ihana ja tosi kaunis :) harmi että postailet tosi harvoin :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meikkivoide😂😂

      Poista
    2. Kiitos paljon, ihanaa jos tykkäät blogista :) <3 tosiaan tuo postailutahti aina vähän vaihtelee. Välillä menee yli viikkokin postausten välillä, kun taas viime viikolla postasin kolme kertaa. Jos ideoita ja inspistä löytyisi niin postailisin mielelläni useamminkin!

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...