25.12.2016

Faktoja ja mielipiteitä


★ Mulla on ehkä vähän huono hajuaisti. Tai siis, haistan kyllä ihan hyvin, mutta en osaa erotella monia tuoksuja toisistaan. Monet tuoksuvat ihan samalta, esim pari kertaa en ole osannut erottaa kookoksen ja vaniljan tuoksua toisistaan. En tuoksuttele usein hajuvesiäkään kun kaikki tuoksuvat mun mielestä aika tasaisen samoilta. :D

★ Mun mielestä ponchot ei sovi mekkojen päälle, vaan oikeastaan pelkästään housujen kanssa. Jos on vaikka tumma mekko ja siinä päällä tumma poncho, niin siitä tulee mieleen jotkut Finnairin lentovirkailijat. :D 

★ Jos mulla on tukka ponnarilla, korjaan sitä työpäivän aikana noin 15 kertaa. Mulla tulee tosi helposti sellaisia "hiirenkorvia" vai miksi niitä sanotaan, eli kun yksi osa hiuksista törröttää ylhäällä. Sitten aina avaan hiukset ja laitan uudestaan, ja tunnin päästä sama juttu..

★ En oo yhtään hamstraajatyyppi, pikemminkin rakastan sitä kun on vähän tavaraa ja tavaroita on ihana kierrättää ja päästä niistä eroon.

★ Mulla on aika helposti reikiintyvät hampaat, vaikka hoidan niitä erittäin hyvin. Se on vaan tosi tyypillistä mun hammasluulle.



★ Oon itse avannut skumppa/shamppanja-pullon ehkä 3 kertaa elämässäni. Oon siinä tosi huono enkä edes osaa tehdä sitä ilman avustusta.

★ Ainut ja oikea tapa ripustaa vessapaperi on niin, että paperi tulee rullan päältä.

★ En osaa sanoa kumpi tulee leivän päälle, kinkku vai juusto, sillä en käytä leivän päällä ikinä kinkkua.

★ Oon huomannut että tykkään katsoa sellaisia sarjoja ja dokumentteja, jotka on todella kaukana omasta elämästäni. Tykkään ylipäätään synkkiä aiheita käsittelevistä sarjoista. Huumeet, rikokset, väkivalta, murhat, vankilat... Toisaalta sitten tykkään myös katsoa esim Geordie Shorea, jossa kaikki vaan kännää ja bilettää, ehkä juuri siksi kun sekin on niin kaukana omasta elämästä :D

★ En juo kahvia enkä ole ikinä juonutkaan.

Haluan toivottaa teille kaikille aivan ihanaa ja rauhallista joulua! <3


4 kommenttia:

  1. Hyvää Joulua! ❤

    VastaaPoista
  2. Mulla on toi sama etten käytä kinkkua leivän päällä IKINÄ enkä ymmärrä tota kysymystä kun toi tulee vastaan... Miks leivän päälle pitää yli päätään laittaa kinkkua :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aatellaan ihan samoin :D

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...