22.1.2017

Asuja tammikuilta 2012-2016

Postaus on ajastettu matkani ajaksi


2012
2012 vuoden alussa ei ollut vielä paljon asukuvia tai ne olivat öö, noh, tämän tyylisiä :D Noh, tuo ylläoleva asu on itsessään ihan söpö. Pipo on kiva, villakangastakki, farkut ja korkonilkkurit. Nuo korot oli ihan super epämukavat, mikä on sinänsä hassua sillä käytän nykyäänkin noin korkeita korkoja mutta noiden lesti oli ihan älyttömän huono, eli kaikki paino tuli päkiälle.


2013
Ensimmäinen asu on itseasiassa tosi jees ja voisin pukea sen edelleen päälleni, vaikka mitään noita vaatteita ei mulla enää ookaan. Tuo toinen asu on taas vähän kummallinen. Kuva on otettu tammikuussa ja mulla on puoli säärtä paljaana. En tiedä, sopiiko capri-housut ja nilkkurit yhteen muutenkaan.. Sen lisäksi mulla oli kamala itseruskettava-vaihe tuolloin menossa ja hmm miksi mulla on muumi-limu asukuvassa mukana? :D


2014
Keskimmäinen asu on tosi kiva, ja ahh toi rusketus - oltiin nimittäin juuri palattu Dominikaanisesta tasavallasta! <3 Ensimmäinen asu on ihan ok, tuo paita löytyy multa vielä itseasiassa. Tuo viimeinen asu on vähän epätarkka, ja takin hihat ovat liian lyhyet. :D


2015
Lontoon asukuvia :) Vuoden 2014 jälkeen aloin ottamaan 99% asukuvista ulkona, jolloin kuvista tuli parempilaatuisia ja valoisempia. Tuo toka asu on mun mielestä tosi kiva.

2016
Näissä vuosi sitten otetuissa asukuvissa näkyvät vaatteet on kaikki mulla edelleen! Oon tosi iloinen, että oon viime vuoden aikana oppinut ostamaan sellaisia vaatteita mitkä säilyy vähän pidempään.


Mitäs te olette näistä asuista mieltä? :)

14 kommenttia:

  1. Sulla on aina ollut kiva tyyli! :) kuvien laatu (ja muokkaus :Dd) on vaan parantunut! :)

    VastaaPoista
  2. Nää on parhaita ❤

    VastaaPoista
  3. Noi kaikki 2014 asut on ihania! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Munkin mielestä ne on kivoja! <3

      Poista
  4. Kivoja asuja, eniten tykkään noista kolmesta vikasta! Mistä noi nahkahousut on vai onks ne ees nahkaa? Ite koittanu ettii kivoja mutten oo viel löytäny.

    -Miia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja samoin mä tykkään varmaan eniten juuri noista! :) <3 ne on ihan vaan vahapintaiset housut, en kyllä valitettavasti nyt yhtään muista mistä ne on :(

      Poista
  5. Oot niin kaunis en kestä :-) <3

    VastaaPoista
  6. Hei millanen toi luikan eva on ollut käytössä? Oon miettiny sen ostoa jo hetken, mutten ole vielä saanut aikaseksi hakea sitä..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todella hyvä ja kestävän tuntuinen :) Mulla on kyllä valitettavasti tullut muutama naarmu tuohon laattaan, mutta se on varmaan aika väistämätöntä :/

      Poista
  7. Miten sun tutkinnon rinnastamispäätöksen kanssa kävi? Mitä pitää vielä suorittaa? Itsellä sama edessä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muutama kurssi tuli suoritettavaksi, julkisoikeuden kursseja. En ole saanut vielä aikaiseksi aloittaa niiden suorittelua, kun oma työnantaja ei niistä piittaa :D Onhan siinä hommaa kyllä kun duunin ohella alkaa niitä puurtamaan, mutta ompahan sitten suoritettu. Tsemppiä sulle!

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...