30.1.2017

Hakusanoja

Oon tässä parin kuukauden aikana keräillyt hauskoja hakusanoja, joilla mun blogiin on tultu. Nää on niin super hauskoja ja outoja, katsokaa vaikka...


- liian seksikäs mekko pikkujouluihin


- bloggari raivoaa
          aina... :D


- laihat reidet

- kamala teinityyli
          kiva että tällä löytää mun blogiin :D

- kisses vilma epäonnistunut leikkaus
         epäonnistunut leikkaus?? siis hiustenleikkaus vai leikkaus-leikkaus??


- kisses vilma raskaana kaksoset
         siis tätä raskaana-sanaa on haettu todella useasti aina bloggaamiseni aikana mutta nyt oli
         tullut pari kertaa ihan kaksosilla varustettuna!


- kisses vilma salainen perhe
         what :DD mun perhe on salainen vai että mulla olisi jossain joku sala-perhe?? :D


- blogari silmät tillittää

- vilma ah ah ah

- teko hampaat ruma hymy epäilyttävä
          no nyt on kaikki huonosti! :D

- pyöreä pää bloggaaja

- bloggaajan isot ongelmat
          :DDD


- vilma kun mikään ei riitä
           ei, mikään ei riitä :D


-entinen kaunis tyttö

Vaikka kuinka monta googleteltiin myös mun työpaikasta, silikoneista (joita ei ole) ja parisuhdetilanteesta. Ihmisiä kiinnostaa todella erilaiset asiat :D Tähän on hyvä lopettaa, oikein mukavaa viikkoa teille! <3


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...