24.2.2017

Lately

Katselin vähän mitä kuvia on tarttunut puhelimen muistiin nyt viime aikoina. Lomalta paluusta on nyt kulunut 3 viikkoa ja vaikka työ on vienyt aimo annoksen jokaisesta viikosta, oon onneksi ehtinyt tehdä kaikkea kivaa, vähintään ainakin viikonloppuisin.

Viime aikoina oon...




... lenkkeilyt upeassa säässä. Vaikka tässä nyt on ollut muutamana päivänä aika kamalaakin ilmaa, on aurinko näyttäytynyt kuitenkin yllättävän paljon. Ensimmäisessä kuvassa yksi mun lempparilenkkikohteistani, eli Uunisaari ja ihanat maisemat Kaivopuistoon.
... oon kilistellyt laseja ystävän kanssa Teatterissa.
... oon viettänyt ystävänpäivää Flamingon kylpylässä lilluen. Nyt oon kyllä vieraillut Flamingossa sen verran monta kertaa, että oon saanut ainakin hetkeksi kyseisestä paikasta tarpeekseni. :D




... oon lähestyvän laskiaissunnuntain kunniaksi syönyt laskiaispullia. Mites teillä muuten noi laskiaispullat, manteli- vai hillotäytteellä? Mulla ehdottomasti hillo!
... oon nauttinut arki-illoista kotona. Oikeasti parasta on se kun työpäivän, kaupassa käynnin ja liikunnan jälkeen pääsee kotisohvalle ja sytyttää muutaman kynttilän. Koti on paras paikka! <3


... oon juhlinut tyttöjen kanssa. Tää ilta oli ihana!
... oon yrittänyt suojautua kylmältä, tuulelta ja liukkaudelta. Toi liukkaus on ehkä pahin, silloin mä tyydyn huoletta mataliin kenkiin enkä edes katso korollisiin kenkiin päin.
... ollaan tehty Juuson kanssa ensimmäistä kertaa kahdestaan sushia! Juuso ei vaikuttanut tästä hirveän innostuneelta ja kysyi ennen kauppaan menoa varovasti, että mitä jos vain tilattaisiin sushit Foodorasta taas. Mä en antanut periksi ja loppujen lopuksi meillä oli niin hauskaa näitä puuhatessa. Täytteiksi valittiin ihan ne perus ainekset, eli avokadoa, lohta, kurkkua, salaattia ja tuorejuustoa. Sushia tulikin sitten ihan kamalasti, yli 60 palaa mutta syötiin niitä tyytyväisinä se pari päivää.
... oon ollut joka viikko nyt jossain koulutuksessa. Meillä on töissä tulossa isoja muutoksia ja oma vastuualueeni kasvaa.

... oon pukeutunut melkein päivittäin mustaan, tai ainakin johonkin mustaan vaatekappaleeseen. Musta on vaan niin helppo, näyttää siistiltä ja sopii kaiken kanssa.


... oon vieraillut ensimmäistä kertaa Löylyn saunassa. Me vietettiin yksi aivan ihana perjantai-ilta tuolla. Palvelu oli ystävällistä, löylyt olivat hyvät ja tilat todella ihanat. Sanoinkin tuolla, että Löylyssä oli käytettyä sellaisia sävy- ja sisustusvalintoja joihin ihastuin ihan täysin. Todella kiva paikka, suosittelen käymään. PS. Istuin savusaunassa Jasper Pääkkösen kanssa, "iiik" :D
... muuten oonkin sitten viettänyt aika paljon aikaa töissä. Syön noita kuvassa näkyviä jugurtteja varmaan 3-4 kappaletta viikossa. Noi on ihan mun lemppareita, mua vaan ärsyttää se kuinka epäekologisesti ne on pakattu. Yhteen purkkiin oon saatu tuhlattua ihan älytön määrä muovia ja foliota.

No ei tässä tämän kummempaa. Nyt viikonlopun viettoon, kylläpä taas tulee tarpeeseen!
Mahtavinta viikonloppua teille :)

16 kommenttia:

  1. Heippa, Olisi kiva saada postausta sun ja Juuson nykyisistä työpaikoista ja tämän hetkisestä urakehityksestä nyt, kun teidän valmistumisesta taitaa olla kohta vuosi täynnä(?).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Kiva kun tää asia sua kiinnostaa. Omat hlökoht työasiat ja varsinkin Juuson työkuviot ei valitettavasti kuulu tänne julkiseen blogiin. Omalta osaltani voin sanoa, että pian valmistumisen jälkeen työskentelin yhdessä keskisuuressa lakitoimistossa lakimiehenä, jossa hoidin yksityisjuridisia asioita (mm. ihmisoikeusasioita, sopimuksia, hakemuksia jne..) ja viime keväästä alkaen olen työskennellyt nykyisessä työssäni, eli olen isossa julkisesssa organisaatiossa legal counselina. Tykkään työstäni ihan hirveästi :) Juuso on työskennellyt valmistumisensa jälkeen yksityispuolella, isossa kansainvälisessä firmassa.

      Poista
  2. Noi jugut on nii hyvää! Halvemmalla varmaa pääsis ku ostat ainekset ite erikseen mut en oo viel jaksanu panostaa niin paljoo :D
    Ja viime kesän piti käydä ekaa kertaa Uunisaares mut se vähän jäi. Nyt oon talvel koittanu sanoo poikakaverille jos mentäs käymää ja vähän reippailee niin ei kuulemma kiinnosta koska kylmä. Huoh :D

    -Miia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I KNOW siis ne on niin kalliitakin :DD Menkää oikeesti käymään, se on kyllä niin kiva, pienihän se on mutta jos lenkkiin yhdistää Kaivarin ja Hernesaaren niin saa ihan hyvän kokoisen lenkin lenkkeiltyä :)

      Poista
  3. Siis anteeks mistä sulla on varaa tohon kaikkeen? Sun elämäntyyli vaikuttaa aika kalliilta :o Kylpylöitä, Löyly, hienoa ruokaa jne..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan, katso, kun Vilma käy töissä ;) Eikä toi nyt niin kalliilta vaikuta:D

      Poista
    2. Se työskentelee lakihommissa

      Poista
    3. No Vilma tekee töitä? :D Ja vieläpä juristi joten ei varmasti oo kaikista matalin palkka :)

      Poista
    4. No joojoo mutta no kaippa se on mihin haluaa rahansa pistää. Olisi mielenkiintoista Vilma kuulla sun rahankäytöstä ja säästämisestä :)

      Poista
    5. Aloin itse juuri katsomaan, että oliko tossa jotain hirveän kallista. Kylpylään sain hyvän diilin, Löylyn tarjosi lahjana äitini ja sushi nyt on aika halpaa kun sen kahdestaan jakaa. :D
      Raha-asiat kiinnostavat aina silloin tällöin, niin ei olisi yhtään huono idea kyllä tehdä aiheesta postausta! :)

      Poista
  4. Ihania kuvia! <3 Oi, että saan lisää inspistä odottaa ensi syksyä, kun ei enää raskausmahaa ole ja tulee olemaan paljon kevyempi olo, että jaksaa itseki panostaa! Nyt oon panostanut vain uudella sohvalla lötköttelyyn :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kuule sulla on lötköttelyyn kaikki oikeus! <3

      Poista
  5. Töissä lakimiehenä? Ja miks kaikkia aina liikuttaa et miten toisilla on varaa, en ymmärrä. Toiset käy parempipalkkasissa töissä ja toiset huonommissa, toiset säästää rahaa, toiset tuhlaa kaiken heti. Toiset elää kituuttamalla tai pienil summil, toiset leveesti. Eiköhän se oo jokaisen oma asia mihin rahansa kuluttaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Raha-asiat on kyllä kumma juttu, kun ne herättävät niin älyttömästi mielenkiintoa!! :) Olen itse kovin säästeliäs, että ymmärrän toisaalta hyvin kiinnostuksen.

      Poista
  6. Ooo Flamingo on kiva, etenkin se "aikuisten puoli", riippuen toki siitä paljonko on porukkaa!
    Ollaan saatu täällä tarpeeksemme "vääränlaisista" (:D) kylpylöistä niin Flamingo on suunnitelmissa heti Helsinki-Vantaalle laskeuduttua toukokuussa!

    Ps. Tonnekin maksaa vähän päälle parikymppiä sisään, eli eiköhän suurimmalla osalla oo siihen varaa. ;)

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...