13.2.2017

Uuteen viikkoon




Viikonloppu sujui upeasti vaikkei se nyt ihan noissa maisemissa mennytkään :D Meillä oli ihan älytön kaveri-viikonloppu, nimittäin nähtiin joka päivä kavereita ja esimerkiksi lauantaina jopa kolmessa eri kokoonpanossa. Viikonloppuun mahtui illallista, brunssia, leffaa, biletystä, ruuanlaittoa... Kaikkea todella kivaa, mutta oon ihan tyytyväinen että ainakin näillä näkymin ensi viikonlopusta on tulossa rauhallisempi.

Mä en olekaan teille tätä kertonut, mutta mä olen alkanut maalaamaan ja piirtämään :D Kyllä! Tämä oli tälläinen oikein hieno uudenvuoden lupaus parin viinilasillisen jälkeen, joka nauratti seuraavana päivänä. No päätin kuitenkin edes yrittää täyttää lupaukseni eli opetella piirtämään ja maalaamaan, ja sitä tässä on tullut nyt puuhailtua silloin tällöin iltaisin muutaman viikon aikana. Tykkään tästä mun uudesta harrastuksesta ihan super paljon! Sunnuntaina sain sitten päähäni käyttää pitkän tovin Clas Ohlsonilla josta ostin siveltimiä, öljyvärejä ja pari taulupohjaa, johon olisi tarkoitus saada purettua syvällä sisimmissäni asuvaa taidehörhöä. Ja hyvällä lykyllä ripustaa vaikka seinälle tai pahimmassa tapauksessa tunkea vaikka siskolle, joka omatuntonsa takia ei kehtaa heittää teosta ainakaan ihan heti roskiin. Katsotaan mitä käy, pidän teidät ajan tasalla :D

Mulla oli torstaina viisaudenhampaan leikkaus. Tämä oli mun neljäs eli viimeinen visuri ja oon kyllä niin iloinen, että nyt ne kaikki on poissa. Neljä hammasta vähemmän hoidettavana! Itse leikkaus meni oikein hyvin ja sain pari tikkiä, mutta toipuminen oli taas sitten paljon inhottavampaa ja hitaampaa kuin edellisen kolmen kohdalla. Vielä viikonloppunakin mua jomotti niin paljon sinne koloon että huhhuh! Jos teillä on itsellänne visuripoistoja edessä niin älkää huolehtiko, se leikkaus on mun mielestä ihan pieni ja vaivaton juttu, mutta varatkaa paljon jätskiä ja Buranaa seuraaville päiville niin paraneminen on iisimpää. :)

Tosi kivaa viikkoa teille kaikille! <3

12 kommenttia:

  1. Mulla kanssa visurin poisto edessä ja jännittää ihan pirusti :/ saitko jonkun erityisen puudutuksen sitä varten? Entä paljon otit saikkua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mitään syytä jännittää, se on pieni leikkaus ja menee hyvin :) Mä en tiedä onko se jotain erityisainetta mutta puudutuspiikkiä mulle taidettiin laittaa joku 3 tai 4. Saikkua otin sen toimenpidepäivän ja seuraavan päivän!

      Poista
  2. Ihanat sun bikinit 😍 Mistä😘?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ne on Nellyltä :)

      Poista
  3. Ihanan näköistä! : ) itse piirtelen useastikin niin olisi kiva nähdä joku sun maalaus jos laitat tänne kuvaa jossain vaiheessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva! :) Katson vähän miten tämä etenee, kiva että kiinnostaisi :)

      Poista
  4. Näin sut tänään lähellä Kamppia ja olit niin kaunis!! Sulla oli vaan rennot lenkkivaatteet ja hymyilit niin nätisti sun kaverille!!❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että! Ootpas ihana, kiitos paljon! <3

      Poista
  5. Epätoivo16/2/17 21:49

    Ai kamala mullaki edessä viisurin/viisarien poistot... En tule kestämään, pelkään sikana hammaslääkäriä, niin en todellakaan odottanu et oikeesti pitäs repiä irti joku ;__;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tulee menee hyvin!! Ne antaa sulle tosi hyvät puudutukset ja se ei tunnu missään :) Mä esimerkiksi oon inhonnu paljon enemmän hampaan paikkaamista ja hammaskiven poistoa kun tota hampaan napsasua! :)

      Poista
  6. Mie kävin yksityisellä poistattaa syksyllä kerralla kaksi viisuria. 10 päivää siinä meni toipuessa. Seuraavaksi poistan myös kaksi kerralla niin onpahan sit kaikki nyhdetty!

    Vauhdikas viikonloppu sulla ollut! Mulla on kommentointi jäänyt, kun tää raskaus on vienyt Voimat, oon vaa lukenut. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä kätevää jos saa otettua kaksi kerralla, siinä sit saa kaksi samalla toipumisella. Kiitos kun kommentoit, tuun aina iloiseksi kun näen että sulta on tullut kommenttia! Tsemppiä loppuraskauteen <3

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...