4.3.2017

Hyvää viikonloppua!


Tää viikko oli kyllä niiin rankka. Oon ollut tällä viikolla ihan poikki duunien jälkeen. Kiireinen kausi meneillään nyt töissä, mutta toivottavasti se pikkuhiljaa tästä rauhoittuu. 

Kiitos muuten hyvästä keskustelusta tuohon liikunta-aiheiseen postaukseen! Musta tuntuu, että tuon postauksen ja teidän kivojen kommenttien jälkeen oon saanut hieman motivaatiota taas liikkumiseen. Tällä viikolla oon jopa nauttinut lenkkeilystä, tanssista ja uinnista, ja kävinhän mä tossa yksi päivä salillakin. Vaikka sainkin salilla hyvän treenin aikaiseksi, en voi sanoa, että varsinaisesti vieläkään nautin siellä olosta. :D En nyt kuitenkaan aio irtisanoa mun sali-sopimusta, koska onhan se silti hyvää liikuntaa.

Tän super väsyttävän viikon jälkeen nukuin viime yönä noin 10 tuntia ja nyt on tulossa ihanan rentouttava viikonloppu. Tänään tehdään jotain hyvää ruokaa kotona ja haetaan varmaan leffa Makuunista. Huomenna ei olekaan tiedossa muuta kuin saunailta kavereiden luona. Eli just sitä, mitä nyt tarvitsen!! :)

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille! <3

12 kommenttia:

  1. Anonyymi4/3/17 16:06

    Onks sulla selkeä ohjelma mitä siellä salilla noudatat? Jos ei, niin se voi nimittäin olla seikka minkä takia salilla käyminen ei sulle maistu. :) Sen jälkeen kun sain mun saliohjelman niin oon tykännyt siellä olosta paljon enemmän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eihän mulla oo.. Oot kyllä tossa ihan oikeassa, että siellä olisi niin paljon kivempi olla jos olisi tarkka suunitelma siitä, mitä siellä aina tekee.

      Poista
  2. Anonyymi4/3/17 19:31

    Vitsi mikä kakku 😍

    VastaaPoista
  3. Anonyymi5/3/17 00:27

    Mistä toi oliivinvihree bomber on?? :) ihana! Sopii sulle nii hyvin värinsä puolesta ❤👍🏼

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Ginasta! :) Kiitos paljon :) <3

      Poista
  4. Ihanaa et joku hakee viel leffoja vuokraamoista!! Netflix ei oo lainkaan niin hauska kun perinteinen DVD/bluray :D

    Btw kiva toi takki, sopii sulle tosi hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, ei hirveän useasti mutta välillä jos haluu jonkun tietyn elokuvan mitä Netflixissä ei oo niin täytyy käydä vuokraamassa. Onhan niissä se oma fiilis :)
      Kiitos, tykkään itekkin! :)

      Poista
  5. Anonyymi5/3/17 09:52

    Sä oot niin goals :D <3

    VastaaPoista
  6. Anonyymi5/3/17 15:58

    Voitko tehdä postauksen jossa esittilet teidän nykyisen asunnon? Asutteko siis helsingin keskustassa? montako neliöö asunnossanne on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon meidän kaikki entiset asunnot (3 kpl) täällä esitellyt, ja nyt oon päättänyt, että tätä en esittele. Haluan pitää kotini yksityisasiana, ja kunnioitan tällä päätöksellä myös toista asunnossa asuvaa ihmistä. Koti on kuitenkin sen verran hlökoht asia, että ainakaan vielä en aio sitä täällä esitellä. Toivottavasti ymmärrät, syitä tähän on monia.. <3
      Mutta siis kyllä, asumme ihan keskustassa ja meillä on noin 40-45 neliöinen kaksio. :)

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...