11.3.2017

Red


Tiiättekö sen tunteen, kun joskus onnistuu löytämään kaupoista jotain mistä ihan oikeasti innostuu? Tää yllä näkyvä hame oli juuri sellainen. Oon etsinyt kevääksi kietasutyyppistä tai paper bag-tyylistä hametta ja ihastuin tähän punaseen heti kun sen näin. Hame on siis ostettu New Yorkerista ja maksoi noin 16 euroa. Mä en usein käy New Yorkerissa, mutta tuntuu, että joka kerta kun siellä käy niin sieltä voi löytää jotain tosi kivaa.

Mä olin loppuviikosta ihan kunnolla kipeänä ja sen johdosta rauhassa kotosalla. Tiedättekö kun on niin kipeä, että valvoo yöllä ja toivoo vaan, että saisi edes tunnin nukuttua? Jep, mä tiedän. Huh, onneksi oon selkeästi jo enemmänkin siellä terveiden kirjoissa. Eilen kävelin kaupungilla ja nautin auringonpaisteesta ja hyvästä olosta ihan täysillä.

No mutta ei mulla muuta. Nyt lähden ystävän kanssa lounaalle. Viettäkää rentouttava sunnuntai ihanat <3

4 kommenttia:

  1. Newyorkerista löytyy aina kyllä kaikkea tosi kivaa. Siellä on hyvät hinnat ja vaatteet ei löydy ihan jokatoiselta vastaatulevalta niiku esim Bikbokin vaatteet. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihan totta! :)

      Poista
  2. Ihana hame! :)

    VastaaPoista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...