3.4.2017

Avautumista / Keitä te oikein ootte?!





Heippa ihanat! Tänään avatessani blogiani ja alkaessani miettiä että mitähän sitä tänään kirjoittaisi, niin mun päähän putkahti ihan uusi ajatus. Täällä mä taas avaudun omasta elämästäni harva se viikko. Te tiedätte musta tosi paljon, mutta mä en tiedä oikeastaan mitään teistä. Tiedättekö sellaiset kaverisuhteet, missä toinen kertoo (kysymättäkin) kaikki omat asiansa eikä ikinä kysy toisen asioista mitään? :D Sellainen fiilis mulle tulee välillä bloggaamisessa, että täällä mä vaan höpötän enkä kysy teiltä mitään!

Kommentointi on viimeisen parin vuoden aikana vähentynyt tosi runsaasti, mikä on sikäli ristiriitaista sen kanssa, että lukijoiden ja vierailijoiden määrä on kuitenkin tasaisesti ajan myötä kasvanut. Ymmärrän kyllä, että blogiin kommentointi on kankeaa ja aikaavievää. Mua kuitenkin teidän kommentit piristää aivan tajuttoman paljon ja toivoisinkin, että kuulisin teistä enemmän. Lukijat ovat kuitenkin blogin kirjoittamisen suola, vaikka kuinka jotkut selittäisivätkin kirjoittavansa pelkästään itseään varten. :)

Toivoisinkin, että voisitte hieman kertoa itsestänne. Ja ninkuin aina mulle kommentoidessanne - voitte kommentoida anonyymisti tai omalla nimellänne. Voisitte ainakin kertoa ikänne, missä asutte, mitä teette (eli opiskeletteko vai teettekö töitä), harrastatteko te jotain, ym kuulumisia ja terveisiä. Pahoittelen jo etukäteen kommentoinnin kankeutta varsinkin mobiililaitteilla, mutta arvostaisin jokaista kommenttia kovasti.

Nyt annan kommenttiboksin teidän käyttöönne - klikkaahan alas kommenttiosioon <3

PS. Jos vapaamuotoinen kommentointi vaikuttaa hankalalta, voitte vaikka kopioida tämän lyhyen gallupin ja vastailla siihen:
1. Ikä?
2. Asuinpaikka?
3. Mitä opiskelet / missä työskentelet?
4. Mitä harrastat?
5. Millainen ihminen olet?
6. Mistä asioista pidät?
7. Terveisiä tai muita kommentteja?

50 kommenttia:

  1. Anonyymi3/4/17 16:30

    Ihana idea :)
    Mä oon 22-vuotias sh-opiskelija Tampereelta! Oon asunut Tampereella nyt kaksi vuotta, muutin tänne Valkeakoskelta jossa oon käynyt muut koulut. En harrasta tällä hetkellä mitään kun opiskelut ja harjoittelupaikka vie niin paljon aikaa mutta tarkoituksena olisi palata crossfitin pariin taas pian :) Sun blogi on ihan mahtava ja oon lukenut sitä nyt kaksi vuotta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kun kommentoit. Kiva kuulla susta enemmän! Kiitos paljon, kiva kun tykkkäät blogista <3

      Poista
  2. Anonyymi3/4/17 16:32

    1. Ikä? 26

    2. Asuinpaikka? Helsinki

    3. Mitä opiskelet / missä työskentelet? Työskentelen markkinointiassarina

    4. Mitä harrastat? Salilla käymistä ja lenkkeilyä

    5. Millainen ihminen olet? Pirteä, energinen ja sosiaalinen (:

    6. Mistä asioista pidät? Poikaystävän kanssa matkustelusta ja ruuanlaitosta.

    7. Terveisiä tai muita kommentteja? Sun blogi on ihan paras, kiva tää idea (: <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiitos kun kommentoit <3 kivoja sali- ja lenkkeilyhetkiä sinne ja pirteää kevättä!

      Poista
  3. Anonyymi3/4/17 17:19

    jee kiva idis:) mä oon marika ja täytin eilen 20:D opiskelen sosionomiks ja haluun varhaiskasvatuksen alalle. oon tosi lapsirakas ja mulla on pieni koira jonka kanssa asutaan kahestaan:) asun vantaalla siis mutta käyn helsingissä koulua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myöhäiset synttärionnittelut <3 oi kuinka ihana, ootte tollanen pieni perhe koirasi kanssa. :)

      Poista
    2. Anonyymi4/4/17 16:21

      <3 kiitos kun aina vastaat kommentteihin:)

      Poista
    3. No tottakai, ne on tän homman sokeri ja suola <3

      Poista
  4. Anonyymi3/4/17 19:06

    Ihana huone!! ❤
    Mä oon 23 ja opiskelen ekaa vuotta tkt:ta eli tietojenkäsittelytiedettä Turussa. Oon nörtti, luen paljon ja oon kotona 😁 Tykkään sun kirjotuksista kun säkin vaikutat pohdiskelevalta ja viihdyt myös yksin. Ihailen sun kirjotustaitoo koska en ite oo yhtää hyvä ilmaseen itteeni😁

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon, ihana kommentti sulta <3 oot kyllä superfiksu alavalintasi perusteella :) kiva kun tykkäät lukea mun juttuja! :)

      Poista
  5. Anonyymi3/4/17 19:38

    Mä etsin vuosia sitten ulkomailla opiskelevien suomalaisten blogeja, ja niin löysin sut. Päädyin kuitenkin itse suorittamaan kandin Suomessa, vaikka tänne jäinkin sun juttuja seurailemaan. Tosin maisterivaiheen olen päättänyt tehdä ulkomailla, mutta en vielä tiedä missä!

    Mä olen 27-vuotias ja töissä investointipankissa. Asun Helsingissä kämppiksen kanssa. Viikolla ehdin harvoin harrastaa mitään, mutta viikonloput vietän kavereiden, kirjojen ja telkkarisarjojen kanssa. Lemppareita on lakiin liittyvät hömppädraamat kuten Suits. Kokkailen myös paljon. Viihdyn parhaiten kotona verkkarit jalassa tukka sotkunutturalla, mutta vastapainoks tarviin mun työn säntillisyyttä ja sääntöjä ja pukukoodia :D Tiiän ihan hirveesti nippelitietoa kaikesta ja luen paljon uutisia. Oon myös hyvä ihmisten kanssa, mutta tosi tarkka siitä ketä päästän lähelleni. En haaveile lapsista vaan mielenkiintoisesta kansainvälisestä urasta. Mun haaveissa on omistaa sitten vanhoina päivinäni kattohuoneisto Helsingin keskustassa. Edes ihan pieni, sellainen yksiön kokoinen :D

    Tykkään lukea sun blogia eniten siksi, koska oot hurjan fiksu ja samalla tosi normaali nuori nainen. Jollain tavalla rikot perinteistä bloggaajakuvaa. Ihailen sun määrätietoisuutta uran suhteen ja rohkeutta lähteä ulkomaille. Tuun siks tänne blogiin uudelleen ja uudelleen, koska tää ei oo semmonen viimesen päälle kiiltokuvablogi, vaan tosi aito. Tykkään lukea kaikenlaisia postauksia ja tavallaan en ikinä tiiä mitä pääsen lukemaan seuraavaksi, kun monissa blogeissa aiheet on tosi rajattuja ja bloggaajassa ei ole mitään tarttumapintaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos super paljon pitkästä kommentistasi <3

      Kuulostat tosi mielenkiintoiselta, älykkäältä ja mukavalta tyypiltä. Oot selkeästi rakentanut itselles sellaista elämää missä itse viihdyt. Tulevaisuuden haaveetkin kuulostavat aika kivoilta!

      Kiitos paljon ihanista sanoista blogia ja mua itteäni kohtaan. Tosi kauniisti sanottu, mulle tuli erityisen hyvä fiilis siitä minkälaisen kuvan oot musta saanut. Super että mulla on just sut lukijana! Kiva tietää että monipuolisuutta arvostetaan.

      Poista
  6. Anonyymi3/4/17 21:22

    Ihana näyttää ihan kuin kattelisit ikkunasta ulos ja ettisit sun lukijoita kadulta?! :D

    Mä oon siis ihan samanikäinen kuin sä eli -91, 25v. Opiskelen tokaa vuotta Tampereella opettajaksi! Meni aika monta vuotta että pääsin sisään mutta on ollut sen arvoista :D Oon Helsingistä mutta oon itseasias tykänny täällä asumisesta paljon enemmän. Seurustelen, oon seurustellut vasta 3 kk mutta takana on kuuden vuoden parisuhde. Olin vuoden sinkkuna ja nyt tuntuu että oon löytänyt jotain upeaa. :)
    Oon kausiharrastaja eli talvisin hiihdän ja kesäisin pyöräilen. Salilla oloa vihaan! :D

    Tykkään sun blogista niiin paljon. Ihailen sua ja toivoisin välillä että voisin tavata sut vielä joku päivä. :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti sulta! Tuli niin hyvä fiilis kun vaikutat olevan niin onnellisessa elämäntilanteessa. Ihana että oot löytänyt juttusi niin opiskelun kuin opiskelupaikan suhteen!

      Kiitos kovasti <3

      Poista
  7. Anonyymi3/4/17 23:11

    1. Ikä? - 24.
    2. Asuinpaikka? - Keski-Suomi.
    3. Mitä opiskelet / missä työskentelet? - Opiskelen toimintaterapeutiksi. Teen koulun ohessa edeltävän ammatin eli kauneudenhoitoalan juttuja.
    4. Mitä harrastat? - Kuvataidetta, askartelua, lukemista.
    5. Millainen ihminen olet? - Olen sekoitus intro- ja ekstroverttiä. Tykkään ihmisistä, mutta myös erakkoelämästä. :D Sydämellinen ja (omasta mielestä) helposti lähestyttävä, mutta ystäviä on vain kourallinen ja vain harvat ja valitut tuntee minut oikeasti perin pohjin. Itsepäinen ja itsenäinen. Oikeuden- ja huumorintajuinen. Pohdiskeleva (joskus tai usein ylianalyyttinen).
    6. Mistä asioista pidät? - Luonnosta, eläimistä, mökkeilystä. Omasta ajasta, uuden oppimisesta ja tiedon etsimisestä. Myöhäisistä illoista kotisohvalla, ja toisaalta myös varhaisesta aamukahvista. Maailmaa parantavista keskusteluista yötä myöten toisen puoliskon kanssa.
    7. Terveisiä tai muita kommentteja? - Kiitos mukavasta blogista. En enää edes muista tarkkaan milloin ja missä, mutta alun alkaen eksyin blogiisi vuosia sitten, kun olit jättänyt jonkun kivan kommentin toisen bloggaajan kommenttiboxiin blogisi osoitteen kera. :) Pidän myös uudesta tyylistäsi kirjoittaa enemmän asiatekstejä kuulumisten ja asukuvien lisäksi - vaikkei niissäkään vikaa ole. Mukavaa kevättä! :) - Iä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti sinulta, tuli hyvä mieli :) Vaikutat ystävälliseltä ja pohdiskelevalta tyypiltä! Ihana kun tykkäät lukea blogia ja olet lukenut sitä jo vuosia! <3 kiitos kommentistasi :)

      Poista
  8. Anonyymi3/4/17 23:52

    Täällä uus-vanha lukija Oulusta! Oon joskus aikoinaan törmänny sun blogiin kaverin (jo kuopatun) blogin kommenttiosiossa, asuit silloin vielä Tallinnassa. Oot tosi eri tyylinen kuin minä ja aattelinki aluks kamalan ylimielisesti, et joku stadilainen bimbo nyt vaa on menny viroon maksulliseen yliopistoon kun ei oo muualle jaksanu yrittää. Oon kuitenki joutunu pyörtämään pääni, sillä vaikutat hurjan herttaselta ja järkevältä tyypiltä! Jossain vaiheessa luin vähemmän blogeja, mutta hiljattain eksyin tänne takaisin. Ite oon 22v, opiskelen Oulun yliopistossa ja hartain toive ois joskus saaha töitä paikasta, jossa kevät koittaa ennen vappua (viime viikolla -17 ja lunta vielä puol metriä..) :D lemppariohjelma on sohvaperunat, koska sen ansiosta ei tarvitse kattoa telkkaria viikolla mut on silti perillä kohokohdista. Oon aika koti-ihminen nykyään, tykkään kestitä vieraita, pelata lautapelejä tai iha vaa nysvätä poikakaverin kainalossa. Sain Tallinnasta harkkapaikan, joten on aatellu nyt käyä läpi noita sun vanhoja postauksia hyvien vinkkien varalle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau, hienoa että mielipiteesi muuttui, oil nimittäin astetta karumpi ensivaikutelma :D Hienoa kuitenkin että pysyit matkassa ja onnistuin muuttamaan tämän vaikutelman <3
      Sun elämä kuulostaa niin ihanalta ja kotoisalta. Oot samanlainen kuin minä siinä, että molemmat tykätään hengata paljon kotona! Kiitos kommentistasi ja onneksi olkoon harjoittelupaikasta <3

      Poista
  9. Moikka Vilma! Täällä yksi luottolukijoistasi, oletn 23-vuotias vastavalmistunut yhteiskuntatieteiden kandidaatti. Työskentelen julkishallinnossa valtion virastossa. Harrastan meikkaamista ja kuntosalia, ja koen samaistuvani suhun aikalailla. Ollaan kumpikin kunnianhimoisia ja kilttejä ihmisiä. Vaikutat hyvältä tyypiltä, ja oot todella kaunis! Mietin aina miten sun iho onkin niin täydellinen ja miten ootkin noin hoikka, haha. Sua on kiva seurata, koska sulla on mielenkiintoinen mutta kuitenkin tavallinen elämä. Toivoisin sulta treenipostauksia, mielipidejuttuja sekä kauneusjuttuja. Voisitko esim. paljastaa sun tärkeimmät kauneusrutiinit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee ihanaa, sinä <3
      Kiva kun kerroit itsestäsi, ollaan molemmat julkisella puolella töissä :) Sä vaikutat super kivalta tyypiltä kun noin haluat tavallaan "tuntematonta" ihmistä ilahduttaa näin kivalla kommentilla.
      Kiitos postausvinkeistä, laitoin ne ehdottomasti korvan taakse <3

      Poista
  10. Anonyymi4/4/17 09:18

    Mä olen 26 ja opiskelen tokaa vuotta prosessi- ja ympäristötekniikkaa Oulussa! Oon kasvanut ja asunut koko ikäni ennen Oulua Hämeenlinnassa ja vaikka opiskeluistani tykkään, ikävä on välillä kova Etelä-Suomeen. Oululaiset onneksi ovat tosi mukavia :D Käyn salilla mitä kiireiltäni ehdin, käyn siis koulun ohella myös töissä suunnittelija-assarina yhdessä säätiössä.

    Oon lukenut sun blogia niiin monta vuotta. Edelleen lemppariblogi, samaistun suhun niin paljon. Vaikutat niin ystävälliseltä ja kiinnostuneelta, älykkäältä ja uteliaalta. En lue kuin kahta blogia sun lisäksi, mutta sun blogi on kyllä viihdyttävin ja syvällisin mitä olen lukenut. Sen lisäksi sun tyylistä saa inspiraatiota omaan pukeutumiseen. :)

    Onko sulla sellainen olo, että oot kasvanut ihan huimasti blogin alkuvuosista? Musta tuntuu, että oot kasvanut ihan silmin nähden aikuiseksi. Välillä sitä miettii että miten noin kaunis voi olla noin älykäs :D Älä ikinä muutu tai lopeta kirjoittamista, me kaikki tarvitaan joku jota voi ihailla! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vautsi, vaikutat ihan super älykkäältä tyypiltä! Hienoa että oot päässyt opiskelemaan ja opiskelet mielenkiintoista alaa. Kyllä Etelä-Suomeen aina pääsee, ota kaikki irti ajastasi siellä :)

      Voi kuinka ihana kuulla, että oot viihtynyt blogin parissa jo monta vuotta. Ethän katoa vastaisuudessakaan minnekään? :) <3

      Ja kysymykseesi, niin todellakin on!!! Joskus en edes tunnista itseäni jos nyt katsoo viisi vuotta takaperin. Älyä ja perspektiiviä on ainakin tullut runsaasti lisää.

      Kiitos vielä ihanasta kommentistasi <3

      Poista
  11. Anonyymi4/4/17 10:16

    Oon 22 valmistunu just parturikampaajaks :) asun helsingissä ja töissä kampaamossa keskustassa. Oon lukenut sun blogia joku pari vuotta ja tykkään eniten sun tyylistä ja kaikista kauneusjutuista. Oot tosi kaunis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! <3 kiva kun luet blogiani! :)

      Poista
  12. 1. Ikä? 24v.
    2. Asuinpaikka? Ruotsi!
    3. Mitä opiskelet / missä työskentelet? kansainvälisiä suhteita :)
    4. Mitä harrastat? Astrologiaa ja elokuvia
    5. Millainen ihminen olet? Rento ja positiivinen
    6. Mistä asioista pidät? Esimerkiksi siitä että saa nukkua pitkään
    7. Terveisiä tai muita kommentteja? Katson usein ootko laittanut uutta blogi postausta ja ainakun bloggaat on kiva lukea sun kirjoittamaa tekstiä! Kiitos Vilma, pysy aina aitona niinkuin nyttenkin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa että luet blogiani sieltä Ruotsista :) Kiitos kommentistasi <3 mukavaa kevättä sinne Ruotsiin ja opiskeluintoa!

      Poista
  13. Moi! Kiva idea tämmönen:)

    Oon 17-vuotias lukion toisen vuosikurssin opiskelija Janakkalasta. Harrastan musiikkia sen kaikissa muodoissa! Pidän myös leffoista, kirjoista, ruuanlaitosta, laskettelusta, ihan vaan ystävien kanssa oleskelusta ja monesta muusta jutusta:-)

    Oon luonteeltani aika avoin ja positiivinen. Näiden vuoksi oon myös tosi sosiaalinen ja puhelias!

    Oon lukenut sun blogia Tallinan ajoista (ellen vielä pitempään) asti ja oon vaan aina tykännyt sun tavasta kirjoittaa. Sun blogi on muutenkin sillä tavalla maanläheinen ja samaistuttava:) Oot myös ollut mulle isona inspiraationa, koska vuoden päästä aion todennäköisesti hakea oikikseen (joko suomeen tai ulkomaille). Oon siis aina ollut kiinnostunut laista, mutta just sun kirjotusten perusteella oon kiinnostunut siitä vielä enemmän.

    Hyvää kevättä sinne!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi kun susta sai todella fiksun kuvan jo näin kommentin perusteella, ja oot vasta 17-vuotias, vau! Sulla on ihanat vuodet edessä, varsinkin opiskellessa :) Hyvillä sosiaalisilla taidoilla pääsee jo tosi pitkälle, ja veikkaan että sen suhteen sulla ei ainakaan tule olemaan mitään ongelmia.

      Todella kauniisti sanottu tuo, että oon mielestäsi inspiroiva. Se on ehkä yksi niistä näteimmistä komplimenteista mitä voi saada! Kiitos hirveästi, piristit mun aamua reilusti <3

      Tsemppiä lukion viimeiseen vuoteen. Nauti siitä ja tee parhaasi, se riittää :) hyvää kevättä ja kesää sulle!

      Poista
  14. Anonyymi4/4/17 22:44

    Moikka, mä olen 24 ja kotoisin Keski-Suomesta. Valmistuin pari vuotta sitten ammattikorkekoulusta ja olen siitä asti työskennellyt autoliikkeen hallinnossa. Oon tällä hetkellä kriisissä koska en tiedä mitä haluan elämältä. Oikeastaan haluan liikaa ja se ahdistaa mua. Tähän mennessä olen tehnyt asioita koska muut niin haluavat, mutta nyt pitäisi keksiä jotain itse. Haluanko uuden koulutuksen, työn vai pitäisikö muuttaa ulkomaille?
    Sen ajan kun en kriiseile elämästä, vietän kuntosalilla tai ryhmäliikuntatunneila. Meillä on avomiehen kanssa myös 6kk koiranpentu josta oon niiin onnellinen :) Matkustelu on intohimomme ja aina on uudet lennot varattu ennen kuin edelliseltä lomalta on palattu.
    Olen luonteeltani todella introvertti, minkä takia vierastan myös kanssakäymistä netissä. Sen takia en ole ennen kommentoinut :)
    Olen lukenut sun blogia Tallinnan ajoilta asti. Kuten joku jo mainitsi, erotut todella eduksesi muista bloggaajista. Ihailen sun rohkeutta ja taitoa kirjoittaa myös vaikeammista asioista. Yhdistät blogissasi hienosti kevyet ja painavammat asiat.
    Ihan mahtavaa että oot rohkeasti lähtenyt maailmalle tavoittelemaan omia unelmiasi. Yritän kovasti ottaa susta mallia ja tehdä myös itse niin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo sun kriisi on niin tutun kuuloinen :D Musta tuntuu, että oon käynyt läpi noi samat tunteet varmaan kymmenen kertaa oman elämäni aikana :D Vaikeintahan on juuri tuo, eli löytää se oma juttu JA varmistua siitä, että omaan ratkaisuun ei vaikuta kenenkään muun mielipiteet vaan vain ne omat fiilikset.

      Ihana että teillä on koiranpentu, oon niin kateellinen <3

      Kiitos kovin paljon kommentistasi ja kauniista sanoista. Tämä tsemppaa mua blogin kanssa eteenpäin! <3 Tsemppiä tulevaisuuden haaveisiin ja ihanaa kevättä!

      Poista
  15. Anonyymi4/4/17 23:47

    Pakko vaan sanoa, että ihanat kuvat tässä postauksessa!<3

    VastaaPoista
  16. Anonyymi5/4/17 10:25

    Moikka!

    Sä tiedät jo musta jotain ku kommentoin joskus aikasemmin vähän aktiivisemmin, mut kuiteskin täs jotain infoo. Oon myös -91 (ens kuussa 26v, apua) ja asun poikaystävän kans Helsingissä. Opiskelen ekaa vuotta sosionomiks ja teen samalla keikkaa päikkäreissä, kouluissa ja välillä vanhassa duunipaikassa:) Oon alanvaihtaja, tykkäisin kyllä tehdä edellisen alani töitä muttei niitä oikeasti ole paljoo niin siksi alan vaihto.

    Mä oon aina ollut tosi sosiaalinen ja tykänny tutustua uusiin ihmisiin, siitä kertoo et mulla ollu paljo eri kaveripiirejä, harrastuksia, työpaikkoja jne. Harrastan nyt vaan lenkkeilyä, piti alottaa tanssi uudestaan tässä keväällä mut henk.koht. syistä siirtyy ens syksylle.

    Löysin sun blogiin muistaakseni alunperin perin jonku peppu/jalkatreeni googlailun jälkeen (:D) ja siitä lähtien oon ollu mukana! Sulla on samassa paketissa aitous, hyväsydämisyys, fiksuus, tyyli ja ulkonäkö. Blogi on aktiivinen ja monipuolinen, niin pintapuolisia kuin syvällisiäkin postauksia, tykkään tosi paljon! :)

    Ihanaa kevään jatkoa!

    -Miia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miia! <3

      Tuttuja juttuja, aika hassua miten hyvin tuntee toisen ainakin ne perusjutut :) Sä oot kyllä ihan supertyyppi, mä muistan sun kommentit jo vuosien takaa. Sä kommentoit silloin kun sain hirveästi kommentteja jokaiseen postaukseen ja vielä nytkin uskollisesti useimpaan, vaikka muut kommentit ovat vähentyneet reilusti! :D Mulla tulee aina hyvä mieli kun näen että kommentti päättyy -Miia :)

      Kiitos vielä kauniista sanoista. Mahtavaa, että blogin sisältö toimii sulle. Toivottavasti näin jatkossakin! Ihanaa kevättä <3

      Poista
  17. Moikka! Olen 23-vuotias sairaanhoitajaopiskelija pk-seudulta. Vapaa-ajalla urheilen ja liikun luonnossa koiran kanssa. Tykkään laittaa ruokaa ja leipoa. Olen luonteeltani ystävällinen ja rauhallinen, mulla on muutama hyvä ystävä joiden kanssa on ihana olla ja tehdä kaikenlaisia juttuja, mutta kaipaan vastapainoksi omaa rauhaa ja poikaystävän kainaloa.

    Pidän kilteistä ja aidoista ihmisistä, eläimistä, luonnosta, mökkiviikonlopuista ja matkailusta. Fiilistelen myös tulevaa kevättä ja kesää, pidemmät illat ja valon lisääntyminen tekee elämästä jotenkin huolettomampaa.

    Oon lukenut sun blogia jo vuosia, kun asuitte vielä Tallinnassa. Tykkään sun rennosta ja aidosta otteesta ja tykkään sekä pinnallisemmista, että vähän syvällisemmistä postauksista ja teksteistä. Vaikutat älykkäältä, ystävälliseltä ja itsevarmalta naiselta, sellaiselta, jota ihailisin. Mukavaa loppuviikkoa sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikutat aika samanlaiselta kuin minä, eli 50-50 sosiaalisuutta ja omaa rauhaa :) Opiskelet tärkeään ja hienoon ammattiin, tsemppiä sulle opiskeluihin!

      Voi kuinka kauniisti sanottu. Ihana, että oon onnistunut pitämään sut matkassa näin pitkään. Tavoitteena siis, että pysyt vielä pitempäänkin. :) Kiitos paljon piristävistä sanoistasi ja mukavaa loppuviikkoa sinnekin! <3

      Poista
  18. Anonyymi5/4/17 13:36

    Hei, Vilma!

    Täällä ruudun takana blogiasi seuraa 26- vuotias, helsinkiläinen ensihoitaja, joka pyrkii tulevaksi syksyksi valtiotieteelliseen. Vapaa- ajalla minulle on tärkeää perheeni, ystävät ja koirani kanssa vietetty aika. Harrastuksiini kuuluu matkailu, sali, juoksu ja tankotanssi.

    Voisin kuvailla itseäni sisupakkaukseksi, jolle on tärkeää oikeudenmukaisuus, tasa- arvo sekä muiden kunnioittaminen. Siksi olen tykästynyt kovasti blogiisi, sillä tuntuu, että jaemme samoja arvoja. Unohtamatta sitä, että koen kaikesta "henkisyydestä" ja asioiden kelailusta esimerkiksi ulkonäköni ja estetiikan tärkeäksi. Blogissasi parasta onkin niin syvälliset kuin pinnalliset asiat.. sekä se, että sinusta näkyy elämän ja pienien asioiden arvostaminen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helou! Kuulostat mukavalta tyypiltä, jolla on nähtävästi alanvaihto tiedossa. Tsemppiä kovasti opiskeluhakuihin, toivon hirveästi, että tänä syksynä tärppäisi!<3

      Kauniit sanasi piristivät mun viikkoa, kiitos ihan hirveästi. <3 Ihmettelen kovasti, että tuollaisia ihmisiä vielä on, jotka jaksavat piristää toista tällä tavalla anonyymisti. Kiitos kun kommentoit! <3

      Poista
  19. Anonyymi6/4/17 22:01

    Hei! Olen kesällä 24-vuotta täyttävä espoolainen kauppatieteiden opiskelija. Opinnot ovat ihan loppusuoralla ja gradua tulee kirjoiteltua suunnilleen puolet viikosta. Toisen puolen olen sitten pankissa töissä. Sain pari viikkoa sitten kuulla saaneeni oman unelmatyöpaikan ja pääsen aloittamaan jo kesän alussa. Koen ehdottomasti olevani omalla alalla ja olen super onnellinen että oon löytänyt oman juttuni. Nyt pitää sitten vaan saada opinnot päätökseen niin ei tarvii niitä stressailla työn ohessa.

    Käyn vapaa-ajalla salilla, näen kavereita ja ulkoilen pienen koirani kanssa. Lisäksi aikaa tulee vietettyä paljon poikaystäväni kanssa. Olen sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut, lisäksi koen olevani tosi kunnianhimoinen, mutta samalla herkkä ihminen. Löysin blogisi vasta muutama viikko sitten ja yhdeltä istumalta oli pakko selailla tekstejä pari vuotta taaksepäin :D Pakko sanoa, että ihana ja ainutlaatuinen blogi! Ihanaa inspiraatiota arkeen, mutta samalla sun teksteistä huokuu älykkyys :) Kiitos kivasta blogista ja ihanaa kevättä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 24-vuotias ja opinnot jo noin loppusuoralla - vautsi! :) Tsemppiä paljon gradun tekoon! Se fiilis kun sen homman saa valmiiksi, ahh. Niin palkitsevaa! Ja suuret onnittelut unelmatyöpaikan nappaamisesta, huh kun sun elämä kuulostaa siltä että kaikki loksahtaa paikoilleen! :) <3

      Aivan ihana että oot lukenut vasta muutaman viikon blogiani mutta ahkerasti kahlannut pitkän ajan taakse tekstejä. Kiitos suuresti kauniista sanoistasi, lupaan yrittää pitää sinut mukana jatkossakin! Kivaa kevättä sulle ja kiitos kommentistasi <3

      Poista
  20. Anonyymi6/4/17 23:21

    Moi! Täällä kohta 23-vuotias viime elokuussa helsinkiläistynyt tradenomiopiskelija :) Opintojen ohella työskentelen vaatemyyjänä, tavoitteena olisi valmistua ensikeväänä ja siirtyä sitten oman alan hommiin (markkinointi/mainonta).
    Harrastan saleilua säännöllisen epäsäännöllisesti, sekä tykkään katsella leffoja/sarjoja ja samoilla metsissä. Olen sellainen jalat maassa-tyyppi, enemmän kiehtoo syvälliset pohdinnat kuin pinnalliset jutut. Olen myös todella empaattinen, hyvä kuuntelija, ja sosiaalinen. Tykkään tutustua uusiin tyyppeihin, mutta vastapainoksi kaipaan sitten omaakin aikaa. Omistan koiran, RAKASTAN kesää, haluaisin kovasti matkustella (mutta aina puuttuu joko rahat tai seura), tykkään kokeilla erilaisia uusia juttuja ja käydä museoissa/konserteissa, arvostan muissa ihmisissä rehellisyyttä, ja salainen paheeni on candy crush :D
    Mä olen myöskin "roikkunut mukana" täällä ruuduntakana jo pari vuotta, ja pariin otteeseen kommentoinutkin :) Sun blogi on tosi kiva, ja vaikutat todella fiksulta ja mukavalta tyypiltä! Ihanaa kevättä sulle sinne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Aikas hienosti sulla asiat, ensi vuonna jos koittaa valmistuminen niin pääset valmistumaan nuorena. Sulla on mielenkiintoinen ala, ei varmaan liikaa tylsiä kursseja ole tarvinnut ottaa! Kuulostat muutenkin tosi ihanalta ja helposti lähestyttävältä tyypiltä. Oon niin kateellinen, että omistat koiran, mulla on nimittäin kamala koirakuume :D

      Ihana kuulla, että oot viihtynyt höpötysten parissa jo pari vuotta. Kiitos paljon sanoistasi ja kommentistasi, ihanaa kevättä sullekin! <3

      Poista
  21. Anonyymi8/4/17 14:39

    Moikka! Täällä lukee 24 vuotias kohta valmis KTM. Olen työskennellyt pari vuotta opintojen ohella teknologiateollisuudessa ja toivonkin kovasti, että yritys vakinaistaisi minut gradun valmistumisen jälkeen. Fingers crossed siis!

    Olen sinun tavoin tehnyt kanditutkintoni ulkomailla, mutta päädyin vastoin odotuksiani juuri minun intresseihini sopivan KTM-ohjelman perässä takaisin Suomeen. Ei ole ainakaan vielä kaduttanut!

    Olen todella kiinnostunut maailman menosta ja sen eri aspekteista ja tilaankin Hesaria, Kauppalehteä sekä Wirediä kotiin asti kannettuna. Olen ollut pienestä pitäen todella kova lukemaan, harmi vain että opintojen myötä kirjojen lukeminen on jäänyt vähemmälle, sillä tuntuu, että artikkeleita saa kouluhommiin ja gradua varten lukea jo ihan tarpeeksi. Olen lisäksi semikova penkkiurheilija, ainoastaan futista ja golfia en pysty katsomaan. Harrastan myös paljon Wikipediassa surffailua, joten tiedän paljon kaikkea todella outoa ja turhaakin ehkä. Pitäisi varmaan mennä pubivisaan kokeilemaan taitoja, Trivial Pursuitissa olen luonnollisesti mestari ;)

    Kiitos mielenkiintoisesta blogista! Pidän varsinkin mielipidekirjoituksistasi sekä "random facts" postauksistasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Sä myös oot kyllä edennyt supernopeasti koulutuksen suhteen ja hienoa, että jo pari vuotta vuotta työkokemusta mielenkiintoiselta alalta. Oot nähtävästi yhtä utelias tyyppi kuin minäkin :) (Wikipedia on munkin lemppari!) Pidät sormet ristissä vakinaistamisesi suhteen ja tsemppiä graduun! :)

      Kiitos kovasti, ihana kun tykkäät <3

      Poista
  22. Moi! Täällä ruudun takana on 21-vuotias, nykyinen tallinnalainen :) Opiskelen Tallinnan teknillisessä yliopistossa kauppatieteitä! Itseasiassa sun blogi oli sillon TOSI iso apu ku pohdin tänne tulemista, eli iso iso kiitos siitä! Elämäni paras päätös toistaseksi. Koulun ohella käyn myös Suomessa töissä, kaupassa. En oo ikinä oikeen harrastanu mitään, mutta tänne muutettua on sunnuntaisista kävelylenkeistä tullu tapa. Rantaa pitkin Piritaa päin on tullu vakkari reitti. Että voi olla kaunis! Ihmisenä koen olevani todella empaattinen, avulias ja luotettava. Aika-ajoin jopa liianki herkkä. Pidän luonnosta, matkustamisesta, ja muiden ihmisten seurasta. Tosiaan löysin sun blogin sillon kun olit täältä Tallinnasta valmistumassa, kaveri vissiin vinkkas ku pohdin Tallinnaan tuloa. On ollu tosi mielenkiintosta seurata sun elämää, oon tosi huono seuraamaan tuntemattomien elämää, mutta sun on ollu kiva :) Vaikutat huippu tyypiltä! Ihanaa kevättä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww vähänkö ihanaa että opiskelet Tallinnassa ja viihdyt siellä noin hyvin! :) Mulle kanssa Tallinna oli niin ihana kokemus ja silloin tällöin muistelen niitä aikoja kaihoisasti. Ihan super opettavia vuosia!

      Nauti ihan täysillä siellä olosta ja ota kaikki irti opiskelusta. Kiitos paljon kauniista sanoista ja kommentistasi, hyvää kevättä sinne! <3

      Poista
  23. 25-vuotta, Turun läheisyydessä asustelen. Työskentelen rakennustyömailla toimistovirkailijana/insinöörinä, kohta on 3 vuotta tätä työtä takana samassa työpaikassa ja viihdyn ihan hyvin :) Harrastan paljon lenkkeilyä mun suloisen 6v chihuahuan kanssa, luen myös paljon ja onko Netflixin katsominen harrastus? :D Perheeseen kuuluu myös kani, jota tietty hoitelen. Harrastuksesi luen myös matkustamisen, kun sitä teen sen 5 kertaa vuodessa :)

    Ihmisenä olen kiltti, ystävällinen, sanavalmis, harkitseva, järkevä, en todellakaan mikään suupaltti eli joidenkin mielestä vähän vaikeasti lähestyttävä, mutta kun tutustuu, olen kuulemma todella hauskaa seuraa ja hyvin älykäs :D Olen myös hyvin suvatsevainen kaikkea erilaista kohtaan, pidän itseänikin myös vähän erikoisena, pukeudun ''lapsellisesti'' ottaen huomion ikäni ja hiukseni ovat myös aikasta räikeät, mikä herättää aina huomiota, joten ei tässä parane muita tuomita ;)
    Luen ja opiskelen paljon kaikkea, joten faktoja löytyy vähän kaikesta. Olen kova fanittamaan kaikenlaista, esim. Harry Potteria :)Töissä olen se hiljainen uurtaja, johon luetetaan ja vastuuta annetaan eli olen ilmeisesti palkkani ansainnut ;)
    Puhun äidinkieleni englantia/suomea, joten puhun lähes aina puoliksi näitä kieliä mikä huvittaa useita :D se tulee vain niin luonnostaan, jotkin asiat sanoo helpommin englanniksi ja jotkin asiat taas sitten suomeksi.

    Rakastan matkustamista ja matkustan niin usein kun pystyn. Suosikkikohteeni on ikuisesti London. Haaveilen aina matkoista ja uusista kohteista ja minulla onkin ''Places I wanna visit before I die''-lista.

    Blogisi on yksi suosikkejani edelleen monen vuoden jälkeen, joten keep up the good work ja hyvää kesän odotusta :)

    VastaaPoista
  24. Evermonster, vastaan sulle tähän kun tuo vastaa-nappi ei nyt suostu toimimaan:

    Sulla on kyllä elämässä kaikki todella hienosti, ihana kuulla :) Vaikutat juurikin pohdiskelevalta, syvälliseltä ja suvaitsevaiselta ihmiseltä, jotka on kaikki hienoja piirteitä. Pakko muuten sanoa, että sun kommentti oli hyvää itseanalyysia, sellaista on kiva lukea! :D

    Kiitos paljon, kiva kun tykkäät :) hyvää kesän odotusta sullekin! <3

    VastaaPoista
  25. Hiiohoi!
    En tiedä muistatko mua, mutta oon lukenu blogias aikalailla alkutaipaleelta asti ja pyrin kommentoimaan aina, jos tuntuu että asia puhuttaa mua :) Oon ens kuussa 25 (apua) täyttävä "tytöntyllerö" hesasta, meillä valmistuu se ihan oma koti ens kuussa, joten päästään muuttamaan, iik! 8)
    Oon merkonomi, en tällä hetkellä opiskele tai ole töissä. Tai siis mun pitäis olla töissä, mutta työnantaja päätti parin viikon työssäolon jälkeen, että heillä on liikaa työntekijöitä ja mun lisäks pari muuta sai lähteä - huono tuuri. En harrasta oikeestaan mitään erikoista, sillon tällöin lenkkeilen, muutoin pidän marsuillemme - joita muuten on neljä kappaletta <3 - seuraa ja välillä tuunailen vaatteita tai asusteita (kuten eilen tein iskän vanhasta nahkatakista laukun).

    Oon luonteeltani aika ujo (mut puhelias tutustaa seurassa, jos sille päälle satun), enkä ihan hirveästi tykkää tutustua uusiin ihmisiin tai olla tilanteen keskipisteenä. Mutta muuten olen tosi lojaali, pidän puoleni ja aika suorasananen. Välitän myös vähän liikaa muiden mielipiteistä joskus.
    Tykkään matkustella, miehestäni sekä lemmikeistämme. Oon aika nirso ruoan ja sarjojen suhteen. Musta on hiljalleen alkanut kuoriutumaan pieni floristi! Oon miettiny sitä alaa jo hetken, mutta tosi huonosti töitä sillä alalla :(

    Ei oo oikeestaan muuta asiaa, kun että paljon olet inspiroinut ja blogis kuuluu yhteen mun suosikkeihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Argh surkeeta toimintaa työantajalta!! :( Mä niin symppaan sua. Toi on niin ikävää kun mihinkään ei voi enää luottaa :( Vaikutat ihanalta ihmiseltä, ja nimenomaan erittäin hyvältä ja lojaalilta ystävältä.

      Mä todellakin muistan sut ja sun kommentit. Sun nimi/nimimerkki on jäänyt mun mieleen! Ihana kun kommentoit, saisit mun puolesta kommentoida useamminkin (:D) kun kiva kuulla sun mielipiteitä :) <3

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...