11.4.2017

Melko poikki






Moikka! Mulle laittoi eilen eräs ihana lukija Snapchatissa (@kissesvilma) viestin, että onko kaikki ihan ok, kun rivien välistä on ollut luettavissa pientä väsymystä ja stressiä. Kiitos tälle ihanalle huolenpidostasi, jos luet tätä <3

Kaikki on kyllä ihan hyvin, mutta on totta, että oon viimeisen parin viikon aikana ollut melko poikki. Työni on tällä hetkellä aika kuormittavaa ja niinkuin olen täällä sanonutkin, on ylityötunteja tullut viime aikoina aika reippaasti. Asiaa helpottaa kyllä se, että tiedostan tämän olevan vain vaihe, kiireinen kevät, johon olin kyllä varautunut. Tätä kiireisempää sesonkia kestää vielä ainakin tämän huhtikuun loppuun, ellei toukokuunkin. Täytyy pitää omasta jaksamisesta huolta sitten hyvillä yöunilla, ruualla ja liikunnalla, itse oon ainakin huomannut näiden auttavan hurjasti! :)

Olin haaveillut, että olisin voinut pitää tämän tai ensi viikon vapaata, kun vapaapäiviä olisi kivasti käytettävissä. Valitettavasti hommat ei ihan niin paljon anna periksi, mutta aion pitää torstain nyt vapaata, ja siitähän tulee sitten ihan kiva viiden päivän putki to-ma, kun pääsiäinen on tässä viikonvaihteessa. Aion lähteä mökille, nähdä kavereita ja nukkua!!

Pienet lomat silloin tällöin tekevät kyllä tällaiselle arkiviikkoa puurtavalle erittäin hyvää. Tuntuu, että jos tekee liikaa työtä, omat työasiat saavat ihan kummalliset mittasuhteet ja välillä musta tuntuu, että perjantaisin pyörin töissä ihan ylikierroksilla ja suurin piirtein hiki päässä kirjoitan sähköposteja... Viikonloput ja lomat muistuttavat mua aina siitä, kuinka vähän merkityksellistä työni kuitenkin on - maailma ei räjähdä ja kukaan ei kuole jos jokin pieni asia unohtuu. Mua välillä maanantai-aamuisin ihan naurattaa töissä, kun mietin kuinka olen viime viikolla luullut olevani suurin piirtein jokin presidentin ylin neuvonantaja :DDD

Nyt enää siis pari päivää ja sitten loman viettoon :) Mitä pääsiäissuunnitelmia teillä on?

8 kommenttia:

  1. Sä oot oikeasti aivan älyttömän kaunis!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana. Kiitos paljon! <3

      Poista
  2. Tsemppiä työhön 😊 Varmasti on rankkaa mutta hyvä jos se on vain väliaikaista. Kyllä sen jaksaa kun kesäkin pian tulee 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempeistä, oot tosi sydämellinen! :) <3

      Poista
  3. Ihanaa, sullahan on nyt onneksi sitten pitkä vapaa tiedossa :) Mä lähden kavereiden kanssa Tallinnaan pääsiäisenä! Sun ravintolavinkit tuolta about tallinn-osiosta on otettu talteen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihanaa, tosi hauskaa reissue teille! <3

      Poista
  4. Olisi mukava jos tekisit Työpäivä mun kanssa -postauksen, olisi mukava kuulla lisää minkätyyppisiä sun arkipäivät ovat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hyvästä ideasta :) Tämän otan toteutukseen pääsiäisen jälkeen :)

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...