12.6.2017

Lintsi





Vitsi miten kiva viikonloppu, olipa aika hyvä sää?? :) Mulla mahtui viikonloppuun ystävien näkemistä, sushi-illallista, brunssia ja Lintsi! Lauantaina oli nimittäin Lintsi-päivä. Taas tuli huomattua millainen nynny oikein oon noiden laitteiden suhteen. Hirveän korkealle meneviin laitteisiin en uskalla mennä lievän korkeanpaikankammon takia ja pyörittävissä laitteissa tulee helposti huono olo. Laitevaihtoehdot jäävät siis melko vähäisiksi mutta hauskaa joka tapauksessa oli. Tuli myös syötyä paljon sellaista klassista huvipuisto-ruokaa, että niiden annosten jälkeen ei enää innostanutkaan päästä pyöritettäväksi laitteisiin.

Muuten. Toivon, että tuota edellistä postaustani ei ymmärretty väärin. Tarkoituksenani ei siis missään nimessä ollut kritisoida ihmisiä, joilla ei ole monia ystäviä, vaan niitä, jotka hakeutuvat jatkuvasti riitoihin ihmisten kanssa ja jotka oman ilkeytensä takia menettävät ystävänsä. Jos joku kuitenkin ymmärsi kirjoitukseni väärin ja pahoitti mielensä, niin olen pahoillani. Jokatapauksessa ystävyyssuhteet ovat sen verran mielenkiintoinen aihe, että mun täytyy niistä varmaan uudestaan taas jossain vaiheessa kirjoitella.


Mulla on kuulkaas enää tämä viikko töitä, ja sitten onkin loma ja lähden reissun päälle. Tästä myöhemmin tällä viikolla enemmän, kivat maanantait sinne <3

10 kommenttia:

  1. Mielettömän upea toi ensimmäinen kuva! :) onpa ollut hyvä kuvaaja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, välitän siskolle kehut :)

      Poista
  2. Ihana asu!! :) mistä noi sun kengät on?

    VastaaPoista
  3. Mä niin tykkään huvipuistoista, mutta menin youtubesta katsomaan videoita, missä kerrottiin näitä super suuria onnettomuuksia........... Että joo ei kiitos mulle huvipuistoja >:O Linnanmäelle kyllä voin mennä vain kävelee, mutten uskalla mennä laitteisiin. Tämä on hienoa, kun muutenkin korkeenpaikankammo ja ahtaanpaikankammo, niin nyt on laitepelkoki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahha apua!! Mä en suostu edes katsomaan tuollaisia... :D Kamalaa kun näitä pelkoja vaan lisääntyy ja lisääntyy mitä enemmän ikää tulee.. :D

      Poista
  4. Ihana kuulla että joku muukin pelkää Lintsin laitteita!! :D mun kaikki kaverit haluaa aina mennä niihin pahimpiin ja mä jään yksin vilkuttelemaan niille alhaalta.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, kuulostaapa tutulta... :D

      Poista
  5. Olin kanssa just lintsillä ja mies sai mut kohtaamaan pelkoni ja uskalsin kingiin monta kertaa ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oioi, odotan että sama tapahtuisi mulle :D

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...