18.7.2017

Last snaps from Malta











Nämä viimeiset kuvat ovat vähän tällainen sekalainen kombo, mutta en vain malttanut olla julkaisematta näitä. Maltan reissu oli vain ihan huippu!

Tämän jälkeen palataan taas arkeen ja reaaliaikaisiin postauksiin. Oon ollut nyt vähän yli viikon takaisin Suomessa ja fiilis on hyvä. Mulla oli nyt viime viikonloppuna ystävän hauskat polttarit ja tänä lauantaina on sitten häät. Viikosta tulee ihan mahtava, sillä Juuso tulee Helsinkiin, ja saamme taas viettää aikaa yhdessä. Siitä tulikin mieleeni, että mulla on ajatuksissa kirjoittaa tässä joku päivä postaus kaukosuhteesta, ja miten meillä on nyt sujunut.

Oikein kivaa viikkoa teille! <3

6 kommenttia:

  1. Joo postaus kaukosuhteesta kiinnostais! (:

    VastaaPoista
  2. Mistä toi sun aivan ihana haalari? 😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ostettu tuolta Maltalta :)

      Poista
  3. Pakko se on viimeistään ens vuonna Maltalla käydä! Joku joskus sanoi mulle, että Malta on ruma paikka, mutta nää kuvat ei kyllä puhu sen mielipiteen puolesta :D Tulee pienet Monaco-vibat. Mistä sä eniten tykkäsit tuolla? (Jos Juusoa ei lasketa ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai voi ei, ei mun mielestä ollut kyllä rumaa nähnytkään! :D Mä tykkäsin siitä kun tuo on niin kompakti, että moniin kivoihin paikkoihin voi vaan kävellä. Lisäksi oli kaunista ja ihanan lämmintä! :)

      Poista

I'M HAPPY TO HEAR YOUR COMMENTS!

Tietoa, vinkkejä ja useiten kysyttyjä kysymyksiä liittyen Tallinnaan ja Lontooseen löydät koottuna bannerin alapuolelta About Tallinn- ja About London -kohdista.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...